
Jarek Dąbrowski
Pedagog, Certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R, Terapeuta SI, Trener TUS
Od ponad ośmiu lat pracuję z dziećmi i młodzieżą, nieustannie ucząc się od nich, jak patrzeć na świat z otwartością, ciekawością i humorem. Moje doświadczenie zdobywałem jako wychowawca i opiekun w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, gdzie zrozumiałem, jak ogromną wartość ma autentyczna relacja, uważność i wspierające towarzyszenie dziecku w jego rozwoju.
W swojej pracy stawiam na kontakt – prawdziwy, ciepły i pełen zrozumienia. Wierzę, że to właśnie pozytywna relacja, uśmiech i poczucie bezpieczeństwa są fundamentem skutecznego wspierania rozwoju. Tworzę kreatywne i inspirujące środowisko, w którym każde dziecko może być sobą, korzystając ze swojego naturalnego potencjału – energii, entuzjazmu i nieskończonej ciekawości świata.
W Sensogrodzie prowadzę zajęcia z Integracji Sensorycznej oraz Terapii ręki, a także zajmuję się specjalistyczną diagnostyką – wykonuję badania ADOS-2 oraz ADI-R. Dzięki nim mogę jeszcze lepiej rozpoznać potrzeby dzieci i wspólnie z rodzicami dobrać odpowiednie formy wsparcia.
Prywatnie trudno mnie zastać w miejscu – uwielbiam górskie wędrówki, podróże w nieoczywiste zakątki świata oraz strzelanie z łuku
Ukończone kursy i szkolenia
- Terapia integracji sensorycznej
- Certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R
- Komiks w Terapi ACT
- Bezpieczeństwo w Terapii
- Terapia ręki (I oraz II stopień)
- Trening Umiejętności Społecznych (I oraz II stopień)
- Opiekun dzieci w żłobku do lat 3
- Koordynator grup zabawowych
- Rozwój kreatywności dzieci
- Pierwsza pomoc
- Zaburzenia mowy o podłożu sensorycznym
- Diagnoza integracji sensorycznej- sprawna i poprawna
- MNRI Terapia Neurotaktylna- poziom 1
- Rozwój seksualny dzieci i młodzieży
- Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu
- Zabawy służące lepszej integracji sensorycznej na co dzień
- Prowadzenie grup zabawowych
- Jak poskromić złośnika w przedszkolu i szkole
- Budowanie poczucia własnej wartości jako baza do rozwoju kompetencji kluczowych dzieci w wieku przedszkolnym (część 1 i 2)
- Nowe podejście terapeutyczne do pracy w przedszkolu, z dziećmi, partnerem i … sobą (część 1 i 2)
- Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu. Współpraca z lekarzem psychiatrą w kompleksowej terapii dziecka
- Rozwój kreatywności dziecka
- Instruktor szkolenia psów
- Pierwsza pomoc przed weterynaryjna psów i kotów
- Dogo-terapia.
Beata Marciniak-Derencz
Psycholożka, terapeutka i diagnosta integracji sensorycznej, Certyfikowana diagnostka ADOS-2
Studia psychologiczne ukończyłam w 2015 roku na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym (SWPS) w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywałam min. w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii na oddziale ogólnopsychiatrycznym, Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Środowiskowym Domu Samopomocy „Na Targówku”, Stowarzyszeniu „Pomost” oraz przedszkolach terapeutycznych. Pracuję między innymi z osobami z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz niepełnosprawnością intelektualną.
W 2019 roku ukończyłam Klinikę Integracji Sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie i od tego czasu praca metodą SI jest moją wielką pasją. Swoje działania terapeutyczne poddaję regularnej superwizji. W latach 2017-2021 brałam udział w czteroletnim szkoleniu Psychoterapii Tańcem i Ruchem (DMT). Metodę tę często stosuję w swojej pracy z dziećmi, aby nawiązać relację pełną zrozumienia i wzajemności. Podczas spotkania stawiam na szacunek do młodego człowieka, staram się dostrzegać jego możliwości oraz wspierać w pokonywaniu trudności, z którymi się zmaga.
Za swoją pracę zostałam wyróżniona na Gali „Słoneczniki 2019”, gdzie otrzymałam wyróżnienie za współtworzenie i współprowadzenie autorskich zajęć sensoryczno-ruchowych jako najbardziej rozwojowej warszawskiej inicjatywy dla dzieci w wieku 0- 14 lat.
W wolnym czasie uwielbiam grzebać w ogródku, tworzyć kolaże i grać na perkusji.
Ukończone kursy i szkolenia
- MNRI@ Terapia Neurotaktylna | Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej
- Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych część 1 i 2 |Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej
- Makaton – poziom podstawowy | Makaton – Program Rozwoju Komunikacji
- Jak wspierać pracę oczu dziecka – szkolenie ortoptyczne dla terapeutów integracji sensorycznej |Gabinet wspierania i rozwoju dziecka Pomagańcza
- Kurs integracji sensorycznej I stopień – Polskie Towarzystwo Integracji Sensorycznej
- Trening Umiejętności społecznych jako forma terapii grupowej dla dzieci i młodzieży z trudnościami społecznymi | Asan Centrum Wspomagania Rozwoju
- Zastosowanie terapii tańcem i ruchem w pracy z różnimy grupami | IBA ośrodek terapii tańcem i ruchem
- Trener Personalny i Instruktor siłowni | Profi Fitness School
- Instruktor Sportu i Rekreacji Ruchowej: Specjalność Fitness Aerobic i Pilates | Polska Akademia Sportu
- Certyfikowany kurs na diagnostę ADOS-2


Ewa Kochel
Pedagożka, terapeutka i diagnosta SI
Jestem pedagogiem oraz terapeutą i diagnostą Integracji Sensorycznej.
Od wielu lat pracuję z dziećmi na wielu płaszczyznach, obserwując rozwój dziecka wiem, że odpowiednią stymulacja ,rozpoznanie problemów oraz współpraca kilku specjalistów może zmienić funkcjonowanie dziecka oraz jego rodziny . Dać szansę na rozwój i wykorzystanie naturalnych talentów.
Od kilku lat prowadzę terapię integracji sensorycznej oraz diagnozuję dzieci w różnym wieku.
Obserwowałam zmiany w funkcjonowaniu u wielu moich podopiecznych.
Wciąż staram się rozwijać i łączyć różne metody terapii by moja praca była jeszcze bardziej efektywna
Prywatnie jestem mamą, kocham zwierzęta, podróże i naturę.
Ukończone kursy i szkolenia
- Studia Pedagogiczne – Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
- Studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej – Wyższa szkoła Nauki o Zdrowiu w Bydgoszczy
- Wady postawy u dzieci- Joanna Surowińska
- Terapia Neurotaktylna – Istytut Swietlany Masgutovej
- Integracji Sensorycznej u dzieci w spectrum autyzmu.
- Wady postawy ciała- diagnostyka i terapia dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej pod kierunkiem Ewy Bartelmus
- Zaburzenia sensoryczne u niemowląt i dzieci poniżej 4 roku życi- wskazówki do diagnozy i terapii pod kierunkiem Bogny Stępień Błachowiak

Agnieszka Mościskier
Psycholożka, terapeutka i diagnosta integracji sensorycznej, provider-terapeutka Metody Johansena IAS
Jestem psychologiem z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej. Zajmuję się wspomaganiem rozwoju dzieci. Na pierwszym miejscu stawiam rozwój dziecka, jego komfort i pozytywną relację z terapeutą.
Wykształcenie i szkolenia
Wykształcenie:
- Studia magisterskie: Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii
- Studia Podyplomowe: Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie (Centrum Integracji Sensorycznej), Integracja Sensoryczna
Ukończone kursy i szkolenia:
- MNRI Terapia Neurotaktylna, poziom I
- MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz. I
- MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz. II
- Kurs Metody Johansena IAS
Aleksandra Hałabis
Jestem absolwentką Akademii Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie, gdzie uzyskałam tytuł magistra Fizjoterapii, ukończyłam studia podyplomowe z diagnozy i terapii integracji sensorycznej. Jestem certyfikowaną terapeutką ręki. Ukończyłam m.in. kurs z kinezjotapingu, postępowania terapeutycznego w chorobach nerwowo-mięśniowych, neurogenne postępowanie stawu biodrowego u dziecka. Od początku swojej ścieżki zawodowej pracuje z dziećmi, co daje mi mnóstwo radości i energii. Zawsze podchodzę holistycznie do pacjenta. Mam doświadczenie w pracy z wadami postawy, asymetriami , skoliozami, z wadami genetycznymi, ze sprzężeniami z wieloraką niepełnosprawnością.
Szkolenia
- Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej
- Kurs kinezjotapingu
- Terapia ręki
- Postępowanie terapeutyczne w chorobach nerwowo-mięśniowych
- Neurogenne postępowanie stawu biodrowego u dziecka

Joanna Zduńczyk
Pracuję jako logopeda od 10 lat. Doświadczenie zdobywałam w trakcie praktyk, stażu oraz pracy w szkole, przedszkolu integracyjnym/ ogólnodostępnym, poradniach i centrach terapii. Możliwość uczestniczenia w rozwoju dziecka nieustannie jest dla mnie fascynującą przygodą. W pracy z dzieckiem zwracam uwagę na nawiązanie więzi terapeutycznej, stwarzanie atmosfery bezpieczeństwa, współpracy oraz możliwości osiągnięcia sukcesu. Cenię sobie współpracę z innymi specjalistami, aby móc całościowo spojrzeć na dziecko i jego potrzeby oraz indywidualnie dostosować plan terapii. Prowadzone usprawnianie językowe i komunikacyjne pozwalające dzieciom/ młodzieży na swobodne komunikowanie się to najlepsza motywacja do ciągłego doskonalenia swojego warsztatu pracy.
Ukończone szkolenia
Terapia ręki,
Kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki,
Kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej,
Picture Exchange Communication System,
Terapia miofunkcjonalna wg Anity Kittel
Diagnoza Karty Oceny Logopedycznej Dziecka

Paulina Olszewska
Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie SWPS- dietetyki w chorobach wewnętrznych i metabolicznych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz diagnozy i terapii integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej. Zdobytą wiedzę na studiach łączę z doświadczeniem z praktyk, z pracy w przedszkolu integracyjnym oraz w prywatnych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Poszerzanie wiedzy jest nie tylko moją pracą ale także pasją. Umożliwia mi to łączenie nauki z różnych dziedzin rozwoju dziecka, by sprawować nad swoimi pacjentami kompleksową opiekę.
Wykształcenie i szkolenia
- Schematy żywienia i suplementacji dzieci
- Warsztat dietetyka pediatrycznego
- Awersja pokarmowa u dzieci
- Żywienie dzieci we wczesnym okresie życia w kontekście profilaktyki trudności karmienia
- Anoreksja i bulimia. Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń odżywiania
- Rola diety w schorzeniach tarczycy
- Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3
- Diagnoza zaburzenia ze spektrum autyzmu przy pomocy kwestionariusza ASRS – Wzmacnianie kontroli posturalnej u dzieci w wieku szkolnym


Alicja Radzymińska
Terapeutka i diagnosta Integracji Sensorycznej, terapeutka ręki, oligofrenopedagog, pedagożka
Jestem diagnostą i terapeutką integracji sensorycznej z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Skuteczna terapia wymaga czasu i dlatego bardzo ważne jest dla mnie nawiązanie relacji z Pacjentem i Rodzicem. Do każdego Pacjenta podchodzę indywidualnie, a praca terapeutyczna i wsparcie osób o różnorodnych potrzebach daje mi ogromną satysfakcję. Towarzyszę moim podopiecznym na każdym kroku, udzielając wsparcia w trudnościach, pomagam im budować pewność siebie i wiarę we własne możliwości. Nieustannie poszukuję innowacyjnych metod i środków, które mogą znacząco podnieść jakość życia moich Pacjentów.
Wykształcenie i szkolenia
Wykształcenie:
- Studia na kierunku Pedagogika – specjalność: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
- Studia podyplomowe – Integracja Sensoryczna (terapia i diagnoza)
- Studia podyplomowe na kierunku Oligofrenopedagogika
Kursy i szkolenia:
- Profil Psychoedukacyjny PEP-R. „Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”.
- „Wspomaganie dzieci w rozwoju zdolności skupiania uwagi, świadomego zapamiętywania i odtwarzania” (wg. Koncepcji prof. dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej)
- Masaż Shantala „Body Touch”
- Terapia Ręki
- Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej – diagnoza i terapia zaburzeń manualnych i grafomotorycznych wynikających z dysfunkcjonalnych procesów sensorycznych (Sensum Mobile)
- „Ceramika w Terapii Ręki” – wspomaganie rozwoju manualnego dzieci

Przemysław Derencz
Psycholog, psychoterapeuta humanistyczny, psychotraumatolog, certyfikowany diagnosta ADOS-2
Jestem absolwentem Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Psychoterapii Ośrodka Edukacji i Pomocy Psychologicznej INTRA (szkoła rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne). Ukończyłem studium psychoterapii uzależnień w Szkole Specjalistów Psychoterapii i Instruktorów Terapii Uzależnień – CARE Brok oraz studia podyplomowe na kierunku psychotraumatologia na Uniwersytecie SWPS.
Posiadam ponad 10-letni staż pracy klinicznej jako psychoterapeuta osób dorosłych m.in. w Szpitalu Nowowiejskim (Poradnia Leczenia Nerwic) i SPZOZ Centrum Odwykowym w Warszawie oraz psychoterapeuta dzieci i młodzieży w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii (Zespół Poradni w Józefowie).
Moja praca to dla mnie przede wszystkim spotkanie z drugim człowiekiem – dostrzeżenie i usłyszenie go oraz budowanie autentycznego kontaktu, z pełną akceptacją, empatią i otwartością.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Ukończone szkoły, kursy, szkolenia
Kursy specjalistyczne:
• Kurs EMDR I i II stopnia , kurs EMDR w terapii dzieci i młodzieży I i II stopnia
• Kurs Terapeuty EEG Biofeedback I stopnia
• Kurs Trenera TUS I i II stopnia
Uprawnienia do stosowania narzędzi diagnostycznych:
• ADOS – 2 – protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci, młodzieży i dorosłych
• Skala Inteligencji STANFORD – BINET 5
• CONNERS 3 – Zestaw Kwestionariuszy do Diagnozy ADHD i zaburzeń współwystępujących
Członkostwo w towarzystwach i zespołach:
• Członek Polskiego Towarzystwa Integracyjnej Psychoterapii Doświadczeniowej i Edukacji Społecznej Stowarzyszenie Intra
• Członek Polskiego Towarzystwo Terapii EMDR
• Członek Zespołu roboczego ds. kryzysów suicydalnych Urzędu m.st. Warszawy
Angelina Szewczuk
Terapeutka Integracji Sensorycznej, Trenerka TUS, Nauczycielka Wychowania Przedszkolnego, Pedagożka specjalna, Instruktorka Zumby
Doświadczenie zdobyłam pracując w przedszkolach niepublicznych, tworząc zajęcia dla dzieci w oparciu o współpracę z specjalistami i własne nieustanne kształcenie. W swojej pracy wykorzystuję metody z zakresu Pozytywnej Dyscypliny, pracuję w oparciu o Program o Wartościach, które kształtują postawy już od najmłodszych lat. Doskonaliłam się na kierunku Trener coach, gdzie mogłam wytyczać własną ścieżkę rozwoju, a także poznać mechanizmy motywacji wewnętrznej i zewnętrznej człowieka. Nieustanna chęć poszerzenia wiedzy z zakresu psychologii i rozwoju dziecka skłoniła mnie to odbycie wielu szkoleń. Swój warsztat i kompetencje pogłębiałam z zakresu Integracji Sensorycznej, Dziecka ADHD i jego funkcjonowania w grupie, Projekcji rysunku, Wpływu Mediów na zachowania agresywne dzieci. Obecnie rozpoczynam swoją ścieżkę rozwoju w kierunku zdobycia uprawnień Terapeuty Integracji Sensorycznej. Odbyłam wiele szkoleń z zakresu pracy z Emocjami oraz Agresji wieku wczesnoszkolnym. W swojej pracy cenię sobie budowanie dobrych relacji z dziećmi jak i rodzicami. Stawiam na holistyczne podejście do wychowanie i edukacji. Dodatkowo wspieram dzieci w wyrażaniu ekspresji poprzez ruch, pokonywanie nieśmiałości, a także zastrzyk energii jakie dają zajęcia z Zumby.
Wykształcenie i szkolenia
Wykształcenie
- Pedagogika (specjalność Wczesnoszkolna i Przedszkolna)- studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
- Trener Coach – studia podyplomowe na Uczelni Collegium Civitas w Warszawie
- Diagnoza, rewalidacja i terapia pedagogiczna Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
Ukończone kursy i szkolenia
- Trener Umiejętności Społecznych TUS SST
- Metody Pracy z uczniem ADHD
- Terapia Ręki i zaburzeń motoryki małej
- Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Kurs Instruktorski korektywy, kompensacji i wad postawy


Magda Pilawska
Nazywam się Magda Pilawska jestem psychologiem z 18 letnim stażem pracy i mam przyjemność rozpocząć współpracę z poradnią Sensogród.
Swoje doświadczenie zdobyłam pracując w: szkole (zarówno zwykłej jak i specjalnej ) w ośrodkach i poradniach terapeutycznych. Cały czas staram się poszerzać swoją wiedzę poprzez udział w specjalistycznych konferencjach i kursach. Jestem również terapeutą integracji sensorycznej oraz oligofrenopedagogiem.
W poradni Sensogród chce skupić się na pracy z nastolatkami 14+ oraz młodymi dorosłymi do 25 roku życia. Terapię prowadzę w oparciu o założenia podejścia poznawczo- behawioralnego, dlatego skończyłam roczny kurs terapii dzieci i młodzieży w tym nurcie a obecnie jestem w trakcie poszerzania swoich kompetencji (4letnia szkoła psychoterapii poznawczo – behawioralnej) .
Pomagam nastolatkom oraz młodym dorosłym, którzy zmagają się z: depresją, lękami, zaburzeniami obsesyjno-kompulsywnymi, objawami somatycznymi na tle stresu, przeżywają kryzys związany ze zmianą życiową, mają problemy z jedzeniem, samooceną bądź umiejętnościami społecznymi.
Udzielam zarówno porad wychowawczych, pomocy krótkoterminowej jak i prowadzę dłuższą terapię. Jestem otwarta na współpracę z innymi specjalistami, jeżeli widzę taką potrzebę podpowiadam do kogo sprawdzonego się zwrócić. Uważam również, że u pacjentów niepełnoletnich konieczne w procesie terapeutycznym jest zaangażowanie rodzica i jego aktywna pomoc dziecku, dlatego staram się być na bieżąco z nimi w kontakcie.
Informacje dla rodziców:
– nastolatki 16 letnie lub starsze muszą wyrazić zgodę na terapię
– pierwsze spotkanie (lub 2 spotkania) zwykle odbywają się bez dziecka, rozmawiamy o powodzie zgłoszenia, sytuacji: rodzinnej, szkolnej, kontaktach z rówieśnikami, zbieram również informację o zdrowiu dziecka oraz jego rozwoju
– raz na jakiś czas będę chciała się spotkać z Państwem i omówić przebieg terapii (50 minut w gabinecie), oczywiście w razie istotnych informacji (zarówno z mojej jak i Państwa strony) jest możliwość umówienia się na krótką rozmowę telefoniczną
Wykształcenie i szkolenia
5 letnie studia magisterskie społeczna psychologia kliniczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
roczne studium pedagogiczne w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
roczne studia podyplomowe Stosowana Analiza Zachowania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
roczny kurs Terapii Poznawczo – Behawioralnej dzieci i młodzieży zorganizowany przez Centrum CBT – EDU
roczny kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli
dwustopniowy kurs terapii integracji sensorycznej zorganizowany przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
w trakcie 4 letniej szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej realizowanej przez Centrum CBT – EDU
Aleksandra Mróz
Pedagog Montessori, terapeuta integracji sensorycznej i czaszkowo-krzyżowej.
Uczestniczyłam w szkoleniach z zakresu masażu neuroaktylnego, masażu Motyla dr Evy Reich, metody ruchu rozwijającego Veroniki Sherbourne oraz innych szkoleniach poszerzających moją wiedzę.
W pracy patrzę na pacjenta jako na całość. Wierzę w interdyscyplinarną terapię, jeśli zachodzi taka potrzeba, ponieważ ścisła współpraca terapeutów przynosi najlepszy rezultat. W procesie terapeutycznym ważny jest dla mnie pacjent, jego poczucie bezpieczeństwa i sprawstwa w procesie terapeutycznym, dlatego też rodzice w trakcie zajęć są mile widzialni, tak długo jak potrzebują tego dzieci i ma do dobry wpływ na prowadzone działania.
Ostatnio w kręgach moich zainteresowań jest teoria nerwu błędnego, jak i integracja bilateralna.
Prywatnie mama dwóch synów i psiej córki 😉
Wykształcenie i szkolenia
Kursy i szkolenia
- Szkolenie z zakresu masażu neuroaktylnego,
- Szkolenie z masażu Motyla dr Evy Reich,
- Szkolenie z metody ruchu rozwijającego Veroniki Sherbourne
elementy integracji odruchów w pracy terapeuty Integracji sensorycznej
trudne zachowania u ucznia z rozpoznaniem Zespołu Aspergera, metody poznawczo-behawioralne
kształtowanie postaw. Wychowanie do wartości
podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem
trening skutecznego nauczyciela
roczne szkolenie w Polskim Instytucie Montessori; nauczyciel 6-9
dobra komunikacja w zespole-narzędzia i techniki asertywne w praktyce;
terapia neurotaktylna
integracja odruchów posturalno-dynamicznych masgutova I-II stopień
intensywny profesjonalny eukacyjny trening MNRI (IPET)
7 stopniowy kurs terapii czaszkowo-krzyżowej (Oddech życia; pływy i pulsacje; zaawansowane techniki TCK; Trauma i terapie somatoemocjonalne Polyvagal system wg S.Porgesa; różne oblicza układu odpornościowego; praca z dziećmi; zasady pracy terapeutycznej z kobietą w ciąży, noworodkiem i niemowlęciem)
ruch rozwijający wg Weroniki Sherborne
„Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym- formy pravy terapeutycznej w oparciu o koncepcje neurorozwojowe


Kasia Słowik
Terapeutka integracji sensorycznej, pedagożka
Od ponad 10 lat jestem związana z pracą z dziećmi i młodzieżą w placówkach oświatowo-wychowawczych, stowarzyszeniach pomocy rodzinom, oraz na zorganizowanych pobytach wypoczynkowych. Moje zainteresowania krążą wokół nauki o wpływie aktywności fizycznej na mózg oraz jego plastyczności. Jestem instruktorem gimnastyki korekcyjnej, instruktorem żeglarstwa i narciarstwa, ratownikiem wodnym, tłumaczem i lektorem języka hiszpańskiego. Fascynuje mnie rozwój na wielu płaszczyznach dlatego nieustannie się kształcę.
Prywatnie jestem mamą i właścicielką dwóch czworonogów.
Wykształcenie i szkolenia
Studia na wydziale Wychowanie Fizyczne – Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Studia na wydziale Filologii i Pedagogiki – Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie
Studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna – Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie (Centrum Integracji Sensorycznej)

Małgosia Wachowska
Moja praca jest dla mnie nie tylko wykonywanym zawodem, ale przede wszystkim pasją, która wykonuje z pełnym zaangażowaniem. Dzięki wiedzy z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej ( studia magisterskie) oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, integracji sensorycznej i terapii ręki oraz oligofrenopedagogiki ( studia podyplomowe) każdego dnia staram się wspierać tych, którzy najbardziej tego potrzebują. Natomiast dzięki doświadczeniu zdobytemu w pracy jako nauczyciel świetlicy i nauczyciel współorganizujący kształcenie z łatwością nawiązuję relacje z dziećmi w różnym wieku.
Wykształcenie i szkolenia
Pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej ( studia magisterskie)
Studia Podyplomowe:
Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna,
Integracji Sensorycznej i terapia ręki,
Oligofrenopedagogiki.
Katarzyna Kułakowska
Logopeda
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Swoją przygodę w pracy z dziećmi zaczęłam piętnaście lat temu. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas różnorodnych praktyk na terenie ośrodków i poradni specjalistycznych, a także podczas codziennej pracy w przedszkolu oraz ogólnodostępnej szkole podstawowej. Moja praca jest moją pasją i z zaangażowaniem realizuję kolejne wyzwania. Wyznaję zasadę, że dzieci uczą się przez zabawę, dlatego w terapii logopedycznej nie może jej zabraknąć. Podczas spotkań wykazuję się dużą kreatywnością oraz buduję przestrzeń pełną dobrego humoru i pozytywnej energii. Wzajemne zaufanie oraz dobra relacja jest dla mnie kluczowa w procesie terapeutycznym. Podchodzę holistycznie do każdego pacjenta, aby jak najlepiej wesprzeć go w procesie terapeutycznym. Realizuję kompleksowo swoje działania współpracując z innymi specjalistami oraz rodzicami swoich pacjentów. Za cel terapii stawiam sobie poprawę jakości funkcjonowania moich pacjentów w codziennym życiu, pomagam im przełamywać trudności komunikacyjne i budować pozytywny obraz siebie. Do każdego pacjenta podchodzę w sposób indywidualny a proces terapeutyczny dostosowuję do jego potrzeb oraz możliwości, zawsze dobieram odpowiednią metodę pracy do dziecka. Wierzę, że moje działania poprawiają jakość życia moich pacjentów
Wykształcenie i szkolenia
Kursy i szkolenia:
- Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9 – 99 ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg Anity Kittel
- Małe dziecko z zaburzeniami integracji sensomotorycznej. Elementarne zasady obserwacji i terapii
- Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne. Poziom I
- Terapia ręki I stopnia
- Budowanie relacji przygotowujące małe dziecko do funkcjonowania w grupie społecznej
- Diagnoza i terapia jąkania – ujęcie praktyczne i interdyscyplinarne
- Diagnoza i terapia osób z uszkodzonym narządem słuchu
- Zaburzenia mowy u dzieci – profilaktyka i terapia logopedyczna
- Pionizacja języka a pozycja wertykalno – horyzontalna
- Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka
- Zaburzenia mowy u dzieci – profilaktyka i terapia logopedyczna
- Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne
- Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
- Zabawy stymulujące rozwój dziecka
Wykształcenie:
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie: Studia podyplomowe: Logopedia
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie Studia magisterskie: Wczesnoszkolna Edukacja Zintegrowana
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie Studia licencjackie: Wczesnoszkolna Edukacja Zintegrowana z Pedagogika Przedszkolną i Logopedią

Sandra Kalinowska
Jestem psychologiem sportu, a tenis zajmuje w mojej głowie i sercu szczególne miejsce. W pracy z zawodnikiem zależy mi na jasnym określeniu celu i sposobu naszej pracy, tak abym mogła potem skupić się na podążaniu za sportowcem. Każda dyscyplina jest nieco inna i chętnie poznaje aspekty i realia różnych sportów (judo, piłka nożna, pływanie, siatkówka, lekkoatletyka to tu miałam okazję wspierać zawodników. Chcę towarzyszyć zawodnikom w odkrywaniu tego co im najbardziej pomaga a co przeszkadza – przenieść dobry trening na zawody. Pamiętam przy tym zawsze, że „Trenujemy człowieka nie organizm” i to dla mnie jest bardzo ważne.
Obszary pomocy:
- Optymalizacja funkcjonowania zawodnika na treningu i zawodach
- Budowanie adekwatnej i stabilnej pewności siebie, wyciąganie sportowych lekcji z wygranej i przegranej
- Ćwiczenie koncentracji i rozumienia własnych emocji
- Wsparcie w odnajdywaniu drogi do pogodzenia szkoły i sportu
- Kończenie kariery sportowej
- Komunikacja na linii trener – rodzic – zawodnik
Wykształcenie i szkolenia
Kursy i szkolenia
- Wsparcie zawodnika w sytuacji około startowej, szkolenie prowadzone przez Zuzannę Gazdowska, Karty Sportowca
- Wyprawa na Biegun Sportu Pozytywnego – ogólnopolskie sympozjum
- I, II, III< IV edycja konferencji Psychologia Sportu, TopWyszkoleni
- I konferencja Psychologia Psychologia w sporcie dzieci i młodzieży (UW, Warszawa)
- II Ogólnopolskie Sympozjum Kół Naukowych Psychologii Sportu, „Akcja – regeneracja, czyli jeden z nieodłącznych elementów życia sportowca”, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Warsztat – Psycholog sportu jako wykonawca: refleksja na temat samoregulacji rozwoju zawodowego, Fundacja Sportu Pozytywnego
- Seminarium dla trenerów pracujących z kobietami: psychologia w piłce nożnej kobiet.
- III konferencja psychologia w sporcie dzieci i młodzieży, Uniwersytet Warszawski
- II ogólnopolskie sympozjum „Droga na Biegun Mistrzostwa, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny oraz Fundacja Sportu Pozytywnego
- Warsztat – Siła kształtowania pozytywnych nawyków, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny oraz Fundacja Sportu Pozytywnego
- Warsztat „Zrozumieć swojego ucznia sportowca – czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o pracy z zawodnikiem”
- I ogólnopolska Konferencja Naukowa Studentów i Doktorantów „Psychologia sportu – wyzwania, możliwości i ograniczenia”, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego
- XIX ogólnopolska konferencja trenerów tenisa, Polski Związek Tenisa
- Warsztat „Jak radzić sobie z własnymi oczekiwaniami”, SWPS, Pomorski Park Naukowo Technologiczny
- Szkolenie „Warsztatowe narzędzia pracy trenera – jak stymulować grupę do aktywności i kreatywności na szkoleniu”, projekt PARP, Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
Wykształcenie
- Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Sopocie, Psychologia sportu pozytywnego – studia podyplomowe (2 letnie)
- Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie, Psychologia – studia magisterskie (5 letnie)
Anna Śmietana
Psycholog, psychoterapeuta
Jestem psychologiem z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracuję z osobami dorosłymi, jak również z dziećmi z trudnościami rozwojowymi, w tym m.in. zespołem Aspergera. Praca z drugim człowiekiem jest dla mnie odkrywcza i inspirująca. Obecnie jestem w trakcie całościowego, czteroletniego szkolenia w szkole psychoterapii, która przygotowuje do pracy w nurcie integracyjno-systemowym. Szkoła ta posiada akredytacje Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
W swojej pracy skupiam się na budowaniu relacji opartej na empatii, zaufaniu, poczuciu zrozumienia i bezpieczeństwa. Pogłębiam wiedzę o zagadnienia związane z różnymi podejściami wychowawczymi i terapeutycznymi. W pracy z osobami dorosłymi bliskie mi jest podejście systemowe, które zakłada, że każda osoba była i jest częścią danego systemu (na przykład: rodzinnego), który wpływał/-a na nią: na jej rozwój, stan psychiczny i emocjonalny. Łączę to z różnymi metodami pomocowymi.
W pracy z dziećmi najczęściej stosuję terapię w formie zabawy (dzieci młodsze) oraz podejście systemowe, czyli praca z dzieckiem i jego opiekunem/-mi. Pracując z dziećmi wprowadzam również elementy muzykoterapii, która od dawna jest mi bliska.
W wolnym czasie jeżdżę na rowerze, chodzę po górach i gram na skrzypcach.
Prywatnie jestem mamą i czerpię z tego wiele satysfakcji i radości. Macierzyństwo uczy mnie również uważności i bycia obecną w danej chwili.

Renata Białas
Pedagog specjalny, terapeuta i diagnosta SI
Jestem pedagogiem specjalnym oraz terapeutą i diagnostą Integracji Sensorycznej. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywam pracując w szkole, w klasach integracyjnych.
Empatia, wrażliwość, autentyczność w pracy z dziećmi są dla mnie kluczowe do nawiązania pozytywnej relacji i pokonywania trudności z którymi mierzy się dziecko.
Prywatnie jestem mamą, lubię tańczyć i eksperymentować w kuchni.
Wykształcenie:
Studia magisterskie- APS im. Marii Grzegorzewskiej – Pedagogika specjalna
Studia podyplomowe- Edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera.
Studia podyplomowe – Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie (Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie) – Integracja Sensoryczna
Jolanta Pakuła
Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej.
- Nauczyciel wychowania przedszkolnego
- Doświadczenie zawodowe zdobywam od kilku lat;
- W swojej pracy otaczam dzieci troską i zrozumieniem, rozbudzam ich indywidualne zainteresowania i umiejętności;
- Jestem otwarta, cierpliwa i kontaktowa;
- Lubię kino, podróże i aktywne spędzanie czasu. Prywatnie mama Mai i Zosi


Gryf
Moje umiejętności:
80% szaleństwa
98% zaangażowania
40% lenistwa
100% miłości
Wykształcenie i szkolenia
Ukończone szkolenia:
- Dyplom sztukmistrza
- Dyplom malucha ukończenia psiego-przedszkola
- Kurs dogoterapii
Posiadane dokumenty:
- Książeczka zdrowia
- Paszport UE-RP
- Centralne Stowarzyszenie Hodowców Psów Rasowych „Dogs of the world”- Rodowód
Karina Piotrowska
Pedagog, logopeda, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, terapeuta ręki
Ukończyłam studia magisterskie na Uczelni Korczaka w Warszawie, a następnie kontynuowałam swoją edukację na studiach podyplomowych, poszerzając kwalifikacje w obszarze logopedii, pedagogiki specjalnej oraz terapii pedagogicznej.
Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą, wspierając ich w rozwoju mowy, komunikacji, funkcji poznawczych, społeczno-emocjonalnych oraz sprawności ruchowej.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolach i szkołach podstawowych, gdzie pracowałam z dziećmi i młodzieżą o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych i rozwojowych. Posiadam pełne przygotowanie do prowadzenia zajęć z logorytmiki, co pozwala mi wzbogacać terapię o elementy muzyki i rytmiki – szczególnie wspierające rozwój językowy, ruchowy i emocjonalny dziecka.
Stale poszerzam swoją wiedzę, aktywnie uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu logopedii oraz pedagogiki specjalnej. W swojej pracy stawiam na indywidualne podejście, empatię i budowanie relacji opartej na zaufaniu. Zależy mi na tym, aby każde dziecko czuło się bezpieczne, było zrozumiane i miało przestrzeń do harmonijnego rozwoju.
Ewa Kochel

Pedagożka, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej
Od wielu lat pracuję z dziećmi na wielu płaszczyznach, obserwując rozwój dziecka wiem, że odpowiednią stymulacja ,rozpoznanie problemów oraz współpraca kilku specjalistów może zmienić funkcjonowanie dziecka oraz jego rodziny . Dać szansę na rozwój i wykorzystanie naturalnych talentów.
Od kilku lat prowadzę terapię integracji sensorycznej oraz diagnozuję dzieci w różnym wieku. Obserwowałam zmiany w funkcjonowaniu u wielu moich podopiecznych. Wciąż staram się rozwijać i łączyć różne metody terapii by moja praca była jeszcze bardziej efektywna.
Prywatnie jestem mamą, kocham zwierzęta, podróże i naturę.
Wykształcenie i szkolenia
Wykształcenie:
- Studia Pedagogiczne – Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
- Studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej – Wyższa szkoła Nauki o Zdrowiu w Bydgoszczy
Szkolenia:
- Wady postawy u dzieci- Joanna Surowińska
- Terapia Neurotaktylna – Istytut Swietlany Masgutovej
- Integracji Sensorycznej u dzieci w spectrum autyzmu.
- Wady postawy ciała- diagnostyka i terapia dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej pod kierunkiem Ewy Bartelmus
- Zaburzenia sensoryczne u niemowląt i dzieci poniżej 4 roku życi- wskazówki do diagnozy i terapii pod kierunkiem Bogny Stępień Błachowiak
Jarek Dąbrowski

Pedagog, Certyfikowany Diagnosta ADOS-2 i ADI-R, Terapeuta SI, Trener TUS
Od ponad ośmiu lat pracuję z dziećmi i młodzieżą, nieustannie ucząc się od nich, jak patrzeć na świat z otwartością, ciekawością i humorem. Moje doświadczenie zdobywałem jako wychowawca i opiekun w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, gdzie zrozumiałem, jak ogromną wartość ma autentyczna relacja, uważność i wspierające towarzyszenie dziecku w jego rozwoju.
W swojej pracy stawiam na kontakt – prawdziwy, ciepły i pełen zrozumienia. Wierzę, że to właśnie pozytywna relacja, uśmiech i poczucie bezpieczeństwa są fundamentem skutecznego wspierania rozwoju. Tworzę kreatywne i inspirujące środowisko, w którym każde dziecko może być sobą, korzystając ze swojego naturalnego potencjału – energii, entuzjazmu i nieskończonej ciekawości świata.
W Sensogrodzie prowadzę zajęcia z Integracji Sensorycznej oraz Terapii ręki, a także zajmuję się specjalistyczną diagnostyką – wykonuję badania ADOS-2 oraz ADI-R. Dzięki nim mogę jeszcze lepiej rozpoznać potrzeby dzieci i wspólnie z rodzicami dobrać odpowiednie formy wsparcia.
Prywatnie trudno mnie zastać w miejscu – uwielbiam górskie wędrówki, podróże w nieoczywiste zakątki świata oraz strzelanie z łuku
Ukończone kursy i szkolenia
- Terapia integracji sensorycznej
- Certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R
- Komisk jako narzędzie w Terapii ACT
- Bezpieczeństwo w Terapii
- Terapia ręki (I oraz II stopień)
- Trening Umiejętności Społecznych (I oraz II stopień)
- Opiekun dzieci w żłobku do lat 3
- Koordynator grup zabawowych
- Rozwój kreatywności dzieci
- Pierwsza pomoc
- Zaburzenia mowy o podłożu sensorycznym
- Diagnoza integracji sensorycznej- sprawna i poprawna
- MNRI Terapia Neurotaktylna- poziom 1
- Rozwój seksualny dzieci i młodzieży
- Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu
- Zabawy służące lepszej integracji sensorycznej na co dzień
- Prowadzenie grup zabawowych
- Jak poskromić złośnika w przedszkolu i szkole
- Budowanie poczucia własnej wartości jako baza do rozwoju kompetencji kluczowych dzieci w wieku przedszkolnym (część 1 i 2)
- Nowe podejście terapeutyczne do pracy w przedszkolu, z dziećmi, partnerem i … sobą (część 1 i 2)
- Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu. Współpraca z lekarzem psychiatrą w kompleksowej terapii dziecka
- Rozwój kreatywności dziecka
- Instruktor szkolenia psów
- Pierwsza pomoc przed weterynaryjna psów i kotów
- Dogo-terapia.
Beata Marciniak-Derencz

Psycholożka, terapeutka i diagnosta integracji sensorycznej, Certyfikowana diagnostka ADOS-2
Studia psychologiczne ukończyłam w 2015 roku na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym (SWPS) w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywałam min. w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii na oddziale ogólnopsychiatrycznym, Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Środowiskowym Domu Samopomocy „Na Targówku”, Stowarzyszeniu „Pomost” oraz przedszkolach terapeutycznych. Pracuję między innymi z osobami z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz niepełnosprawnością intelektualną.
W 2019 roku ukończyłam Klinikę Integracji Sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie i od tego czasu praca metodą SI jest moją wielką pasją. Swoje działania terapeutyczne poddaję regularnej superwizji. W latach 2017-2021 brałam udział w czteroletnim szkoleniu Psychoterapii Tańcem i Ruchem (DMT). Metodę tę często stosuję w swojej pracy z dziećmi, aby nawiązać relację pełną zrozumienia i wzajemności. Podczas spotkania stawiam na szacunek do młodego człowieka, staram się dostrzegać jego możliwości oraz wspierać w pokonywaniu trudności, z którymi się zmaga.
Za swoją pracę zostałam wyróżniona na Gali „Słoneczniki 2019”, gdzie otrzymałam wyróżnienie za współtworzenie i współprowadzenie autorskich zajęć sensoryczno-ruchowych jako najbardziej rozwojowej warszawskiej inicjatywy dla dzieci w wieku 0- 14 lat.
W wolnym czasie uwielbiam grzebać w ogródku, tworzyć kolaże i grać na perkusji.
Ukończone kursy i szkolenia
- MNRI@ Terapia Neurotaktylna | Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej
- Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych część 1 i 2 |Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej
- Makaton – poziom podstawowy | Makaton – Program Rozwoju Komunikacji
- Jak wspierać pracę oczu dziecka – szkolenie ortoptyczne dla terapeutów integracji sensorycznej |Gabinet wspierania i rozwoju dziecka Pomagańcza
- Kurs integracji sensorycznej I stopień – Polskie Towarzystwo Integracji Sensorycznej
- Trening Umiejętności społecznych jako forma terapii grupowej dla dzieci i młodzieży z trudnościami społecznymi | Asan Centrum Wspomagania Rozwoju
- Zastosowanie terapii tańcem i ruchem w pracy z różnimy grupami | IBA ośrodek terapii tańcem i ruchem
- Trener Personalny i Instruktor siłowni | Profi Fitness School
- Instruktor Sportu i Rekreacji Ruchowej: Specjalność Fitness Aerobic i Pilates | Polska Akademia Sportu
- Certyfikowany kurs na diagnostę ADOS-2
Agnieszka Mościskier

Psycholożka, terapeutka i diagnosta integracji sensorycznej, provider-terapeutka Metody Johansena IAS
Jestem psychologiem z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej. Zajmuję się wspomaganiem rozwoju dzieci. Na pierwszym miejscu stawiam rozwój dziecka, jego komfort i pozytywną relację z terapeutą.
Wykształcenie i szkolenia
Wykształcenie:
- Studia magisterskie: Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii
- Studia Podyplomowe: Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie (Centrum Integracji Sensorycznej), Integracja Sensoryczna
Ukończone kursy i szkolenia:
- MNRI Terapia Neurotaktylna, poziom I
- MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz. I
- MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz. II
- Kurs Metody Johansena IAS
Paulina Olszewska

Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie SWPS- dietetyki w chorobach wewnętrznych i metabolicznych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz diagnozy i terapii integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej. Zdobytą wiedzę na studiach łączę z doświadczeniem z praktyk, z pracy w przedszkolu integracyjnym oraz w prywatnych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Poszerzanie wiedzy jest nie tylko moją pracą ale także pasją. Umożliwia mi to łączenie nauki z różnych dziedzin rozwoju dziecka, by sprawować nad swoimi pacjentami kompleksową opiekę.
Wykształcenie i szkolenia
- Schematy żywienia i suplementacji dzieci
- Warsztat dietetyka pediatrycznego
- Awersja pokarmowa u dzieci
- Żywienie dzieci we wczesnym okresie życia w kontekście profilaktyki trudności karmienia
- Anoreksja i bulimia. Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń odżywiania
- Rola diety w schorzeniach tarczycy
- Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3
- Diagnoza zaburzenia ze spektrum autyzmu przy pomocy kwestionariusza ASRS – Wzmacnianie kontroli posturalnej u dzieci w wieku szkolnym
Alicja Radzymińska

Terapeutka i diagnosta Integracji Sensorycznej, terapeutka ręki, oligofrenopedagog, pedagożka
Jestem diagnostą i terapeutką integracji sensorycznej z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Skuteczna terapia wymaga czasu i dlatego bardzo ważne jest dla mnie nawiązanie relacji z Pacjentem i Rodzicem. Do każdego Pacjenta podchodzę indywidualnie, a praca terapeutyczna i wsparcie osób o różnorodnych potrzebach daje mi ogromną satysfakcję. Towarzyszę moim podopiecznym na każdym kroku, udzielając wsparcia w trudnościach, pomagam im budować pewność siebie i wiarę we własne możliwości. Nieustannie poszukuję innowacyjnych metod i środków, które mogą znacząco podnieść jakość życia moich Pacjentów.
Wykształcenie i szkolenia
Wykształcenie:
- Studia na kierunku Pedagogika – specjalność: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
- Studia podyplomowe – Integracja Sensoryczna (terapia i diagnoza)
- Studia podyplomowe na kierunku Oligofrenopedagogika
Kursy i szkolenia:
- Profil Psychoedukacyjny PEP-R. „Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”.
- „Wspomaganie dzieci w rozwoju zdolności skupiania uwagi, świadomego zapamiętywania i odtwarzania” (wg. Koncepcji prof. dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej)
- Masaż Shantala „Body Touch”
- Terapia Ręki
- Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR
- Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej – diagnoza i terapia zaburzeń manualnych i grafomotorycznych wynikających z dysfunkcjonalnych procesów sensorycznych (Sensum Mobile)
- „Ceramika w Terapii Ręki” – wspomaganie rozwoju manualnego dzieci
Przemysław Derencz

Psycholog, psychoterapeuta humanistyczny, psychotraumatolog, certyfikowany diagnosta ADOS-2
Jestem absolwentem Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Psychoterapii Ośrodka Edukacji i Pomocy Psychologicznej INTRA (szkoła rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne). Ukończyłem studium psychoterapii uzależnień w Szkole Specjalistów Psychoterapii i Instruktorów Terapii Uzależnień – CARE Brok oraz studia podyplomowe na kierunku psychotraumatologia na Uniwersytecie SWPS.
Posiadam ponad 10-letni staż pracy klinicznej jako psychoterapeuta osób dorosłych m.in. w Szpitalu Nowowiejskim (Poradnia Leczenia Nerwic) i SPZOZ Centrum Odwykowym w Warszawie oraz psychoterapeuta dzieci i młodzieży w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii (Zespół Poradni w Józefowie).
Moja praca to dla mnie przede wszystkim spotkanie z drugim człowiekiem – dostrzeżenie i usłyszenie go oraz budowanie autentycznego kontaktu, z pełną akceptacją, empatią i otwartością.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
- Członek Polskiego Towarzystwa Integracyjnej Psychoterapii Doświadczeniowej i Edukacji Społecznej Stowarzyszenie Intra.
- Członek Polskiego Towarzystwo Terapii EMDR.
- Członek Zespołu roboczego ds. kryzysów suicydalnych Urzędu m.st. Warszawy.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Wykształcenie
Absolwent 5-letnich studiów psychologicznych na Wydziale Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz 4-letnich psychoterapeutycznych studiów podyplomowych w Szkole Psychoterapii Ośrodka Edukacji i Pomocy Psychologicznej INTRA (szkoła rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne). Absolwent Szkoły Specjalistów Psychoterapii i Instruktorów Terapii Uzależnień – CARE Brok. Ukończył pełne, dwustopniowe szkolenie EMDR Europe oraz szkolenie z zastosowania EMDR w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Kursy specjalistyczne:
• Kurs EMDR I i II stopnia , kurs EMDR w terapii dzieci i młodzieży I i II stopnia
• Kurs Terapeuty EEG Biofeedback I stopnia
• Kurs Trenera TUS I i II stopnia
Uprawnienia do stosowania narzędzi diagnostycznych:
• ADOS – 2 – protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci, młodzieży i dorosłych
• Skala Inteligencji STANFORD – BINET 5
• CONNERS 3 – Zestaw Kwestionariuszy do Diagnozy ADHD i zaburzeń współwystępujących
Angelina Szewczuk

Terapeutka Integracji Sensorycznej, Trenerka TUS, Nauczycielka Wychowania Przedszkolnego, Pedagożka specjalna, Instruktorka Zumby
Doświadczenie zdobyłam pracując w przedszkolach niepublicznych, tworząc zajęcia dla dzieci w oparciu o współpracę z specjalistami i własne nieustanne kształcenie. W swojej pracy wykorzystuję metody z zakresu Pozytywnej Dyscypliny, pracuję w oparciu o Program o Wartościach, które kształtują postawy już od najmłodszych lat. Doskonaliłam się na kierunku Trener coach, gdzie mogłam wytyczać własną ścieżkę rozwoju, a także poznać mechanizmy motywacji wewnętrznej i zewnętrznej człowieka. Nieustanna chęć poszerzenia wiedzy z zakresu psychologii i rozwoju dziecka skłoniła mnie to odbycie wielu szkoleń. Swój warsztat i kompetencje pogłębiałam z zakresu Integracji Sensorycznej, Dziecka ADHD i jego funkcjonowania w grupie, Projekcji rysunku, Wpływu Mediów na zachowania agresywne dzieci. Obecnie rozpoczynam swoją ścieżkę rozwoju w kierunku zdobycia uprawnień Terapeuty Integracji Sensorycznej. Odbyłam wiele szkoleń z zakresu pracy z Emocjami oraz Agresji wieku wczesnoszkolnym. W swojej pracy cenię sobie budowanie dobrych relacji z dziećmi jak i rodzicami. Stawiam na holistyczne podejście do wychowanie i edukacji. Dodatkowo wspieram dzieci w wyrażaniu ekspresji poprzez ruch, pokonywanie nieśmiałości, a także zastrzyk energii jakie dają zajęcia z Zumby.
Wykształcenie i szkolenia
Wykształcenie
- Pedagogika (specjalność Wczesnoszkolna i Przedszkolna)- studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
- Trener Coach – studia podyplomowe na Uczelni Collegium Civitas w Warszawie
- Diagnoza, rewalidacja i terapia pedagogiczna Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
Ukończone kursy i szkolenia
- Trener Umiejętności Społecznych TUS SST
- Metody Pracy z uczniem ADHD
- Terapia Ręki i zaburzeń motoryki małej
- Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Kurs Instruktorski korektywy, kompensacji i wad postawy
Aleksandra Mróz

Pedagog Montessori, terapeuta integracji sensorycznej i czaszkowo-krzyżowej.
Uczestniczyłam w szkoleniach z zakresu masażu neuroaktylnego, masażu Motyla dr Evy Reich, metody ruchu rozwijającego Veroniki Sherbourne oraz innych szkoleniach poszerzających moją wiedzę.
W pracy patrzę na pacjenta jako na całość. Wierzę w interdyscyplinarną terapię, jeśli zachodzi taka potrzeba, ponieważ ścisła współpraca terapeutów przynosi najlepszy rezultat. W procesie terapeutycznym ważny jest dla mnie pacjent, jego poczucie bezpieczeństwa i sprawstwa w procesie terapeutycznym, dlatego też rodzice w trakcie zajęć są mile widzialni, tak długo jak potrzebują tego dzieci i ma do dobry wpływ na prowadzone działania.
Ostatnio w kręgach moich zainteresowań jest teoria nerwu błędnego, jak i integracja bilateralna.
Prywatnie mama dwóch synów i psiej córki 😉
Wykształcenie i szkolenia
Kursy i szkolenia
Szkolenie z zakresu masażu neuroaktylnego,
Szkolenie z masażu Motyla dr Evy Reich,
Szkolenie z metody ruchu rozwijającego Veroniki Sherbourne
elementy integracji odruchów w pracy terapeuty Integracji sensorycznej
trudne zachowania u ucznia z rozpoznaniem Zespołu Aspergera, metody poznawczo-behawioralne
kształtowanie postaw. Wychowanie do wartości
podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem
trening skutecznego nauczyciela
roczne szkolenie w Polskim Instytucie Montessori; nauczyciel 6-9
dobra komunikacja w zespole-narzędzia i techniki asertywne w praktyce;
terapia neurotaktylna
integracja odruchów posturalno-dynamicznych masgutova I-II stopień
intensywny profesjonalny eukacyjny trening MNRI (IPET)
7 stopniowy kurs terapii czaszkowo-krzyżowej (Oddech życia; pływy i pulsacje; zaawansowane techniki TCK; Trauma i terapie somatoemocjonalne Polyvagal system wg S.Porgesa; różne oblicza układu odpornościowego; praca z dziećmi; zasady pracy terapeutycznej z kobietą w ciąży, noworodkiem i niemowlęciem)
ruch rozwijający wg Weroniki Sherborne
„Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym- formy pravy terapeutycznej w oparciu o koncepcje neurorozwojowe
Jolanta Pakuła

Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej.
- Nauczyciel wychowania przedszkolnego
- Doświadczenie zawodowe zdobywam od kilku lat;
- W swojej pracy otaczam dzieci troską i zrozumieniem, rozbudzam ich indywidualne zainteresowania i umiejętności;
- Jestem otwarta, cierpliwa i kontaktowa;
- Lubię kino, podróże i aktywne spędzanie czasu. Prywatnie mama Mai i Zosi
Sandra Kalinowska

Jestem psychologiem sportu, a tenis zajmuje w mojej głowie i sercu szczególne miejsce. W pracy z zawodnikiem zależy mi na jasnym określeniu celu i sposobu naszej pracy, tak abym mogła potem skupić się na podążaniu za sportowcem. Każda dyscyplina jest nieco inna i chętnie poznaje aspekty i realia różnych sportów (judo, piłka nożna, pływanie, siatkówka, lekkoatletyka to tu miałam okazję wspierać zawodników. Chcę towarzyszyć zawodnikom w odkrywaniu tego co im najbardziej pomaga a co przeszkadza – przenieść dobry trening na zawody. Pamiętam przy tym zawsze, że „Trenujemy człowieka nie organizm” i to dla mnie jest bardzo ważne.
Obszary pomocy:
- Optymalizacja funkcjonowania zawodnika na treningu i zawodach
- Budowanie adekwatnej i stabilnej pewności siebie, wyciąganie sportowych lekcji z wygranej i przegranej
- Ćwiczenie koncentracji i rozumienia własnych emocji
- Wsparcie w odnajdywaniu drogi do pogodzenia szkoły i sportu
- Kończenie kariery sportowej
- Komunikacja na linii trener – rodzic – zawodnik
Wykształcenie i szkolenia
Kursy i szkolenia
- Wsparcie zawodnika w sytuacji około startowej, szkolenie prowadzone przez Zuzannę Gazdowska, Karty Sportowca
- Wyprawa na Biegun Sportu Pozytywnego – ogólnopolskie sympozjum
- I, II, III< IV edycja konferencji Psychologia Sportu, TopWyszkoleni
- I konferencja Psychologia Psychologia w sporcie dzieci i młodzieży (UW, Warszawa)
- II Ogólnopolskie Sympozjum Kół Naukowych Psychologii Sportu, „Akcja – regeneracja, czyli jeden z nieodłącznych elementów życia sportowca”, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Warsztat – Psycholog sportu jako wykonawca: refleksja na temat samoregulacji rozwoju zawodowego, Fundacja Sportu Pozytywnego
- Seminarium dla trenerów pracujących z kobietami: psychologia w piłce nożnej kobiet.
- III konferencja psychologia w sporcie dzieci i młodzieży, Uniwersytet Warszawski
- II ogólnopolskie sympozjum „Droga na Biegun Mistrzostwa, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny oraz Fundacja Sportu Pozytywnego
- Warsztat – Siła kształtowania pozytywnych nawyków, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny oraz Fundacja Sportu Pozytywnego
- Warsztat „Zrozumieć swojego ucznia sportowca – czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o pracy z zawodnikiem”
- I ogólnopolska Konferencja Naukowa Studentów i Doktorantów „Psychologia sportu – wyzwania, możliwości i ograniczenia”, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego
- XIX ogólnopolska konferencja trenerów tenisa, Polski Związek Tenisa
- Warsztat „Jak radzić sobie z własnymi oczekiwaniami”, SWPS, Pomorski Park Naukowo Technologiczny
- Szkolenie „Warsztatowe narzędzia pracy trenera – jak stymulować grupę do aktywności i kreatywności na szkoleniu”, projekt PARP, Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
Wykształcenie
- Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Sopocie, Psychologia sportu pozytywnego – studia podyplomowe (2 letnie)
- Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie, Psychologia – studia magisterskie (5 letnie)
Aleksandra Hałabis

Jestem absolwentką Akademii Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie, gdzie uzyskałam tytuł magistra Fizjoterapii, ukończyłam studia podyplomowe z diagnozy i terapii integracji sensorycznej. Jestem certyfikowaną terapeutką ręki. Ukończyłam m.in. kurs z kinezjotapingu, postępowania terapeutycznego w chorobach nerwowo-mięśniowych, neurogenne postępowanie stawu biodrowego u dziecka. Od początku swojej ścieżki zawodowej pracuje z dziećmi, co daje mi mnóstwo radości i energii. Zawsze podchodzę holistycznie do pacjenta. Mam doświadczenie w pracy z wadami postawy, asymetriami , skoliozami, z wadami genetycznymi, ze sprzężeniami z wieloraką niepełnosprawnością.
Wykształcenie i szkolenia
Kursy i szkolenia
- kinezjotaping
- postępowania terapeutycznego w chorobach nerwowo-mięśniowych
- neurogenne postępowanie stawu biodrowego u dziecka.
Magda Pilawska

Nazywam się Magda Pilawska jestem psychologiem z 18 letnim stażem pracy i mam przyjemność rozpocząć współpracę z poradnią Sensogród.
Swoje doświadczenie zdobyłam pracując w: szkole (zarówno zwykłej jak i specjalnej ) w ośrodkach i poradniach terapeutycznych. Cały czas staram się poszerzać swoją wiedzę poprzez udział w specjalistycznych konferencjach i kursach. Jestem również terapeutą integracji sensorycznej oraz oligofrenopedagogiem.
W poradni Sensogród chce skupić się na pracy z nastolatkami 14+ oraz młodymi dorosłymi do 25 roku życia. Terapię prowadzę w oparciu o założenia podejścia poznawczo- behawioralnego, dlatego skończyłam roczny kurs terapii dzieci i młodzieży w tym nurcie a obecnie jestem w trakcie poszerzania swoich kompetencji (4letnia szkoła psychoterapii poznawczo – behawioralnej) .
Pomagam nastolatkom oraz młodym dorosłym, którzy zmagają się z: depresją, lękami, zaburzeniami obsesyjno-kompulsywnymi, objawami somatycznymi na tle stresu, przeżywają kryzys związany ze zmianą życiową, mają problemy z jedzeniem, samooceną bądź umiejętnościami społecznymi.
Udzielam zarówno porad wychowawczych, pomocy krótkoterminowej jak i prowadzę dłuższą terapię. Jestem otwarta na współpracę z innymi specjalistami, jeżeli widzę taką potrzebę podpowiadam do kogo sprawdzonego się zwrócić. Uważam również, że u pacjentów niepełnoletnich konieczne w procesie terapeutycznym jest zaangażowanie rodzica i jego aktywna pomoc dziecku, dlatego staram się być na bieżąco z nimi w kontakcie.
Informacje dla rodziców:
– nastolatki 16 letnie lub starsze muszą wyrazić zgodę na terapię
– pierwsze spotkanie (lub 2 spotkania) zwykle odbywają się bez dziecka, rozmawiamy o powodzie zgłoszenia, sytuacji: rodzinnej, szkolnej, kontaktach z rówieśnikami, zbieram również informację o zdrowiu dziecka oraz jego rozwoju
– raz na jakiś czas będę chciała się spotkać z Państwem i omówić przebieg terapii (50 minut w gabinecie), oczywiście w razie istotnych informacji (zarówno z mojej jak i Państwa strony) jest możliwość umówienia się na krótką rozmowę telefoniczną
Wykształcenie i szkolenia
5 letnie studia magisterskie społeczna psychologia kliniczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
roczne studium pedagogiczne w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
roczne studia podyplomowe Stosowana Analiza Zachowania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
roczny kurs Terapii Poznawczo – Behawioralnej dzieci i młodzieży zorganizowany przez Centrum CBT – EDU
roczny kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli
dwustopniowy kurs terapii integracji sensorycznej zorganizowany przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
w trakcie 4 letniej szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej realizowanej przez Centrum CBT – EDU
Kasia Słowik

Terapeutka integracji sensorycznej, pedagożka
Od ponad 10 lat jestem związana z pracą z dziećmi i młodzieżą w placówkach oświatowo-wychowawczych, stowarzyszeniach pomocy rodzinom, oraz na zorganizowanych pobytach wypoczynkowych. Moje zainteresowania krążą wokół nauki o wpływie aktywności fizycznej na mózg oraz jego plastyczności. Jestem instruktorem gimnastyki korekcyjnej, instruktorem żeglarstwa i narciarstwa, ratownikiem wodnym, tłumaczem i lektorem języka hiszpańskiego. Fascynuje mnie rozwój na wielu płaszczyznach dlatego nieustannie się kształcę.
Prywatnie jestem mamą i właścicielką dwóch czworonogów.
Wykształcenie i szkolenia
Studia na wydziale Wychowanie Fizyczne – Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Studia na wydziale Filologii i Pedagogiki – Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie
Studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna – Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie (Centrum Integracji Sensorycznej)
Małgosia Wachowska

Pedagog, Terapeutka SI, Oligofrenopedagog
Moja praca jest dla mnie nie tylko wykonywanym zawodem, ale przede wszystkim pasją, która wykonuje z pełnym zaangażowaniem. Dzięki wiedzy z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej ( studia magisterskie) oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, integracji sensorycznej i terapii ręki oraz oligofrenopedagogiki ( studia podyplomowe) każdego dnia staram się wspierać tych, którzy najbardziej tego potrzebują. Natomiast dzięki doświadczeniu zdobytemu w pracy jako nauczyciel świetlicy i nauczyciel współorganizujący kształcenie z łatwością nawiązuję relacje z dziećmi w różnym wieku.
Wykształcenie i szkolenia
Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza ( studia magisterskie)
Studia podyplomowe:
Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna,
Integracja sensoryczna i terapii ręki,
Oligofrenopedagogika
Anna Śmietana

Jestem psychologiem z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracuję z osobami dorosłymi, jak również z dziećmi z trudnościami rozwojowymi, w tym m.in. zespołem Aspergera. Praca z drugim człowiekiem jest dla mnie odkrywcza i inspirująca. Obecnie jestem w trakcie całościowego, czteroletniego szkolenia w szkole psychoterapii, która przygotowuje do pracy w nurcie integracyjno-systemowym. Szkoła ta posiada akredytacje Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
W swojej pracy skupiam się na budowaniu relacji opartej na empatii, zaufaniu, poczuciu zrozumienia i bezpieczeństwa. Pogłębiam wiedzę o zagadnienia związane z różnymi podejściami wychowawczymi i terapeutycznymi. W pracy z osobami dorosłymi bliskie mi jest podejście systemowe, które zakłada, że każda osoba była i jest częścią danego systemu (na przykład: rodzinnego), który wpływał/-a na nią: na jej rozwój, stan psychiczny i emocjonalny. Łączę to z różnymi metodami pomocowymi.
W pracy z dziećmi najczęściej stosuję terapię w formie zabawy (dzieci młodsze) oraz podejście systemowe, czyli praca z dzieckiem i jego opiekunem/-mi. Pracując z dziećmi wprowadzam również elementy muzykoterapii, która od dawna jest mi bliska.
W wolnym czasie jeżdżę na rowerze, chodzę po górach i gram na skrzypcach.
Prywatnie jestem mamą i czerpię z tego wiele satysfakcji i radości. Macierzyństwo uczy mnie również uważności i bycia obecną w danej chwili.
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Swoją przygodę w pracy z dziećmi zaczęłam piętnaście lat temu. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas różnorodnych praktyk na terenie ośrodków i poradni specjalistycznych, a także podczas codziennej pracy w przedszkolu oraz ogólnodostępnej szkole podstawowej. Moja praca jest moją pasją i z zaangażowaniem realizuję kolejne wyzwania. Wyznaję zasadę, że dzieci uczą się przez zabawę, dlatego w terapii logopedycznej nie może jej zabraknąć. Podczas spotkań wykazuję się dużą kreatywnością oraz buduję przestrzeń pełną dobrego humoru i pozytywnej energii. Wzajemne zaufanie oraz dobra relacja jest dla mnie kluczowa w procesie terapeutycznym. Podchodzę holistycznie do każdego pacjenta, aby jak najlepiej wesprzeć go w procesie terapeutycznym. Realizuję kompleksowo swoje działania współpracując z innymi specjalistami oraz rodzicami swoich pacjentów. Za cel terapii stawiam sobie poprawę jakości funkcjonowania moich pacjentów w codziennym życiu, pomagam im przełamywać trudności komunikacyjne i budować pozytywny obraz siebie. Do każdego pacjenta podchodzę w sposób indywidualny a proces terapeutyczny dostosowuję do jego potrzeb oraz możliwości, zawsze dobieram odpowiednią metodę pracy do dziecka. Wierzę, że moje działania poprawiają jakość życia moich pacjentów.
Wykształcenie:
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie: Studia podyplomowe: Logopedia
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie Studia magisterskie: Wczesnoszkolna Edukacja Zintegrowana
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie Studia licencjackie: Wczesnoszkolna Edukacja Zintegrowana z Pedagogika Przedszkolną i Logopedią
Kursy i szkolenia:
- Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9 – 99 ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg Anity Kittel
- Małe dziecko z zaburzeniami integracji sensomotorycznej. Elementarne zasady obserwacji i terapii
- Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne. Poziom I
- Terapia ręki I stopnia
- Budowanie relacji przygotowujące małe dziecko do funkcjonowania w grupie społecznej
- Diagnoza i terapia jąkania – ujęcie praktyczne i interdyscyplinarne
- Diagnoza i terapia osób z uszkodzonym narządem słuchu
- Zaburzenia mowy u dzieci – profilaktyka i terapia logopedyczna
- Pionizacja języka a pozycja wertykalno – horyzontalna
- Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka
- Zaburzenia mowy u dzieci – profilaktyka i terapia logopedyczna
- Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne
- Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
- Zabawy stymulujące rozwój dziecka
Jestem pedagogiem specjalnym oraz terapeutą i diagnostą Integracji Sensorycznej. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywam pracując w szkole, w klasach integracyjnych.
Empatia, wrażliwość, autentyczność w pracy z dziećmi są dla mnie kluczowe do nawiązania pozytywnej relacji i pokonywania trudności z którymi mierzy się dziecko.
Prywatnie jestem mamą, lubię tańczyć i eksperymentować w kuchni.
Wykształcenie:
Studia magisterskie- APS im. Marii Grzegorzewskiej – Pedagogika specjalna
Studia podyplomowe- Edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera.
Studia podyplomowe – Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie (Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie) – Integracja Sensoryczna
Joanna Zduńczyk

Pracuję jako logopeda od 10 lat. Doświadczenie zdobywałam w trakcie praktyk, stażu oraz pracy w szkole, przedszkolu integracyjnym/ ogólnodostępnym, poradniach i centrach terapii. Możliwość uczestniczenia w rozwoju dziecka nieustannie jest dla mnie fascynującą przygodą. W pracy z dzieckiem zwracam uwagę na nawiązanie więzi terapeutycznej, stwarzanie atmosfery bezpieczeństwa, współpracy oraz możliwości osiągnięcia sukcesu. Cenię sobie współpracę z innymi specjalistami, aby móc całościowo spojrzeć na dziecko i jego potrzeby oraz indywidualnie dostosować plan terapii. Prowadzone usprawnianie językowe i komunikacyjne pozwalające dzieciom/ młodzieży na swobodne komunikowanie się to najlepsza motywacja do ciągłego doskonalenia swojego warsztatu pracy.
Wykształcenie i szkolenia
terapia ręki
kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki
kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej
Picture Exchange Communication System
terapia miofunkcjonalna wg Anity Kittel
diagnoza Karty Oceny Logopedycznej Dziecka
Karina Piotrowska

Pedagog, logopeda, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, terapeuta ręki
Ukończyłam studia magisterskie na Uczelni Korczaka w Warszawie, a następnie kontynuowałam swoją edukację na studiach podyplomowych, poszerzając kwalifikacje w obszarze logopedii, pedagogiki specjalnej oraz terapii pedagogicznej.
Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą, wspierając ich w rozwoju mowy, komunikacji, funkcji poznawczych, społeczno-emocjonalnych oraz sprawności ruchowej.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolach i szkołach podstawowych, gdzie pracowałam z dziećmi i młodzieżą o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych i rozwojowych. Posiadam pełne przygotowanie do prowadzenia zajęć z logorytmiki, co pozwala mi wzbogacać terapię o elementy muzyki i rytmiki – szczególnie wspierające rozwój językowy, ruchowy i emocjonalny dziecka.
Stale poszerzam swoją wiedzę, aktywnie uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu logopedii oraz pedagogiki specjalnej. W swojej pracy stawiam na indywidualne podejście, empatię i budowanie relacji opartej na zaufaniu. Zależy mi na tym, aby każde dziecko czuło się bezpieczne, było zrozumiane i miało przestrzeń do harmonijnego rozwoju.
Wykształcenie i szkolenia
- Uczelnia Korczaka – studia magisterskie: pedagogika, edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, profil praktyczny.
- Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego – studia podyplomowe: logopedia ogólna i kliniczna.
- Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu – studia podyplomowe: diagnoza, terapia pedagogiczna i rewalidacja indywidualna.
Gryf

Moje umiejętności:
80% szaleństwa
98% zaangażowania
40% lenistwa
100% miłości
Dokumenty i szkolenia
Ukończone szkolenia:
- Dyplom sztukmistrza
- Dyplom malucha ukończenia psiego-przedszkola
- Kurs dogoterapii
Posiadane dokumenty:
- Książeczka zdrowia
- Paszport UE-RP
- Centralne Stowarzyszenie Hodowców Psów Rasowych „Dogs of the world”- Rodowód