Jarek Dąbrowski

Pedagog, Certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R, Terapeuta SI, Trener TUS

Od ponad ośmiu lat pracuję z dziećmi i młodzieżą, nieustannie ucząc się od nich, jak patrzeć na świat z otwartością, ciekawością i humorem. Moje doświadczenie zdobywałem jako wychowawca i opiekun w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, gdzie zrozumiałem, jak ogromną wartość ma autentyczna relacja, uważność i wspierające towarzyszenie dziecku w jego rozwoju.

W swojej pracy stawiam na kontakt – prawdziwy, ciepły i pełen zrozumienia. Wierzę, że to właśnie pozytywna relacja, uśmiech i poczucie bezpieczeństwa są fundamentem skutecznego wspierania rozwoju. Tworzę kreatywne i inspirujące środowisko, w którym każde dziecko może być sobą, korzystając ze swojego naturalnego potencjału – energii, entuzjazmu i nieskończonej ciekawości świata.

W Sensogrodzie prowadzę zajęcia z Integracji Sensorycznej oraz Terapii ręki, a także zajmuję się specjalistyczną diagnostyką – wykonuję badania ADOS-2 oraz ADI-R. Dzięki nim mogę jeszcze lepiej rozpoznać potrzeby dzieci i wspólnie z rodzicami dobrać odpowiednie formy wsparcia.

Prywatnie trudno mnie zastać w miejscu – uwielbiam górskie wędrówki, podróże w nieoczywiste zakątki świata oraz strzelanie z łuku

Ukończone kursy i szkolenia
  • Terapia integracji sensorycznej
  • Certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R
  • Komiks w Terapi ACT
  • Bezpieczeństwo w Terapii
  • Terapia ręki (I oraz II stopień)
  • Trening Umiejętności Społecznych (I oraz II stopień)
  • Opiekun dzieci w żłobku do lat 3
  • Koordynator grup zabawowych
  • Rozwój kreatywności dzieci
  • Pierwsza pomoc
  • Zaburzenia mowy o podłożu sensorycznym
  • Diagnoza integracji sensorycznej- sprawna i poprawna
  • MNRI Terapia Neurotaktylna- poziom 1
  • Rozwój seksualny dzieci i młodzieży
  • Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu
  • Zabawy służące lepszej integracji sensorycznej na co dzień
  • Prowadzenie grup zabawowych
  • Jak poskromić złośnika w przedszkolu i szkole
  • Budowanie poczucia własnej wartości jako baza do rozwoju kompetencji kluczowych dzieci w wieku przedszkolnym (część 1 i 2)
  • Nowe podejście terapeutyczne do pracy w przedszkolu, z dziećmi, partnerem i … sobą (część 1 i 2)
  • Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu. Współpraca z lekarzem psychiatrą w kompleksowej terapii dziecka
  • Rozwój kreatywności dziecka
  • Instruktor szkolenia psów
  • Pierwsza pomoc przed weterynaryjna psów i kotów
  • Dogo-terapia.

Beata Marciniak-Derencz

Psycholożka, terapeutka i diagnosta integracji sensorycznej, Certyfikowana diagnostka ADOS-2

Studia psychologiczne ukończyłam w 2015 roku na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym (SWPS) w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywałam min. w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii na oddziale ogólnopsychiatrycznym, Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Środowiskowym Domu Samopomocy „Na Targówku”, Stowarzyszeniu „Pomost” oraz przedszkolach terapeutycznych. Pracuję między innymi z osobami z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz niepełnosprawnością intelektualną.

W 2019 roku ukończyłam Klinikę Integracji Sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie i od tego czasu praca metodą SI jest moją wielką pasją. Swoje działania terapeutyczne poddaję regularnej superwizji. W latach 2017-2021 brałam udział w czteroletnim szkoleniu Psychoterapii Tańcem i Ruchem (DMT). Metodę tę często stosuję w swojej pracy z dziećmi, aby nawiązać relację pełną zrozumienia i wzajemności. Podczas spotkania stawiam na szacunek do młodego człowieka, staram się dostrzegać jego możliwości oraz wspierać w pokonywaniu trudności, z którymi się zmaga.

Za swoją pracę zostałam wyróżniona na Gali „Słoneczniki 2019”, gdzie otrzymałam wyróżnienie za współtworzenie i współprowadzenie autorskich zajęć sensoryczno-ruchowych jako najbardziej rozwojowej warszawskiej inicjatywy dla dzieci w wieku 0- 14 lat.

W wolnym czasie uwielbiam grzebać w ogródku, tworzyć kolaże i grać na perkusji.

Ukończone kursy i szkolenia

  • MNRI@ Terapia Neurotaktylna | Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej
  • Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych część 1 i 2 |Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej
  • Makaton – poziom podstawowy | Makaton – Program Rozwoju Komunikacji
  • Jak wspierać pracę oczu dziecka – szkolenie ortoptyczne dla terapeutów integracji sensorycznej |Gabinet wspierania i rozwoju dziecka Pomagańcza
  • Kurs integracji sensorycznej I stopień – Polskie Towarzystwo Integracji Sensorycznej
  • Trening Umiejętności społecznych jako forma terapii grupowej dla dzieci i młodzieży z trudnościami społecznymi | Asan Centrum Wspomagania Rozwoju
  • Zastosowanie terapii tańcem i ruchem w pracy z różnimy grupami | IBA ośrodek terapii tańcem i ruchem
  • Trener Personalny i Instruktor siłowni | Profi Fitness School
  • Instruktor Sportu i Rekreacji Ruchowej: Specjalność Fitness Aerobic i Pilates | Polska Akademia Sportu
  • Certyfikowany kurs na diagnostę ADOS-2

Ewa Kochel

Pedagożka, terapeutka i diagnosta SI

Jestem pedagogiem oraz terapeutą i diagnostą Integracji Sensorycznej.

Od wielu lat pracuję z dziećmi na wielu płaszczyznach, obserwując rozwój dziecka wiem, że odpowiednią stymulacja ,rozpoznanie problemów oraz współpraca kilku specjalistów może zmienić funkcjonowanie dziecka oraz jego rodziny . Dać szansę na rozwój i wykorzystanie naturalnych talentów.

Od kilku lat prowadzę terapię integracji sensorycznej oraz diagnozuję dzieci w różnym wieku.

Obserwowałam zmiany w funkcjonowaniu u wielu moich podopiecznych.

Wciąż staram się rozwijać i łączyć różne metody terapii by moja praca była jeszcze bardziej efektywna

Prywatnie jestem mamą, kocham zwierzęta, podróże i naturę.

Ukończone kursy i szkolenia

 

  • Studia Pedagogiczne – Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
  • Studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej – Wyższa szkoła Nauki o Zdrowiu w Bydgoszczy
  • Wady postawy u dzieci- Joanna Surowińska
  • Terapia Neurotaktylna – Istytut Swietlany Masgutovej
  • Integracji Sensorycznej u dzieci w spectrum autyzmu.
  • Wady postawy ciała- diagnostyka i terapia dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej pod kierunkiem Ewy Bartelmus
  • Zaburzenia sensoryczne u niemowląt i dzieci poniżej 4 roku życi- wskazówki do diagnozy i terapii pod kierunkiem Bogny Stępień Błachowiak

Agnieszka Mościskier

Psycholożka, terapeutka i diagnosta integracji sensorycznej, provider-terapeutka Metody Johansena IAS

Jestem psychologiem z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej. Zajmuję się wspomaganiem rozwoju dzieci. Na pierwszym miejscu stawiam rozwój dziecka, jego komfort i pozytywną relację z terapeutą.

Wykształcenie i szkolenia

Wykształcenie:

  • Studia magisterskie: Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii
  • Studia Podyplomowe: Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie (Centrum Integracji Sensorycznej), Integracja Sensoryczna

Ukończone kursy i szkolenia:

    • MNRI Terapia Neurotaktylna, poziom I
    • MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz. I
    • MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz. II
    • Kurs Metody Johansena IAS

Aleksandra Hałabis

Jestem absolwentką Akademii Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie, gdzie uzyskałam tytuł magistra Fizjoterapii, ukończyłam studia podyplomowe z diagnozy i terapii integracji sensorycznej. Jestem certyfikowaną terapeutką ręki. Ukończyłam m.in. kurs z kinezjotapingu, postępowania terapeutycznego w chorobach nerwowo-mięśniowych, neurogenne postępowanie stawu biodrowego u dziecka. Od początku swojej ścieżki zawodowej pracuje z dziećmi, co daje mi mnóstwo radości i energii. Zawsze podchodzę holistycznie do pacjenta. Mam doświadczenie w pracy z wadami postawy, asymetriami , skoliozami, z wadami genetycznymi, ze sprzężeniami z wieloraką niepełnosprawnością.

Szkolenia
  • Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej
  • Kurs kinezjotapingu
  • Terapia ręki
  • Postępowanie terapeutyczne w chorobach nerwowo-mięśniowych
  • Neurogenne postępowanie stawu biodrowego u dziecka

Joanna Zduńczyk

Pracuję jako logopeda od 10 lat. Doświadczenie zdobywałam w trakcie praktyk, stażu oraz pracy w szkole, przedszkolu integracyjnym/ ogólnodostępnym, poradniach i centrach terapii. Możliwość uczestniczenia w rozwoju dziecka nieustannie jest dla mnie fascynującą przygodą. W pracy z dzieckiem zwracam uwagę na nawiązanie więzi terapeutycznej, stwarzanie atmosfery bezpieczeństwa, współpracy oraz możliwości osiągnięcia sukcesu. Cenię sobie współpracę z innymi specjalistami, aby móc całościowo spojrzeć na dziecko i jego potrzeby oraz indywidualnie dostosować plan terapii. Prowadzone usprawnianie językowe i komunikacyjne pozwalające dzieciom/ młodzieży na swobodne komunikowanie się to najlepsza motywacja do ciągłego doskonalenia swojego warsztatu pracy.

Ukończone szkolenia
  • Terapia ręki,

  • Kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki,

  • Kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej,

  • Picture Exchange Communication System,

  • Terapia miofunkcjonalna wg Anity Kittel

  • Diagnoza Karty Oceny Logopedycznej Dziecka

Paulina Olszewska

Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie SWPS- dietetyki w chorobach wewnętrznych i metabolicznych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz diagnozy i terapii integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej. Zdobytą wiedzę na studiach łączę z doświadczeniem z praktyk, z pracy w przedszkolu integracyjnym oraz w prywatnych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Poszerzanie wiedzy jest nie tylko moją pracą ale także pasją. Umożliwia mi to łączenie nauki z różnych dziedzin rozwoju dziecka, by sprawować nad swoimi pacjentami kompleksową opiekę.

Wykształcenie i szkolenia
  • Schematy żywienia i suplementacji dzieci
  • Warsztat dietetyka pediatrycznego
  • Awersja pokarmowa u dzieci
  • Żywienie dzieci we wczesnym okresie życia w kontekście profilaktyki trudności karmienia
  • Anoreksja i bulimia. Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń odżywiania
  • Rola diety w schorzeniach tarczycy
  • Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3
  • Diagnoza zaburzenia ze spektrum autyzmu przy pomocy kwestionariusza ASRS – Wzmacnianie kontroli posturalnej u dzieci w wieku szkolnym

Alicja Radzymińska

Terapeutka i diagnosta Integracji Sensorycznej, terapeutka ręki, oligofrenopedagog, pedagożka 

Jestem diagnostą i terapeutką integracji sensorycznej z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Skuteczna terapia wymaga czasu i dlatego bardzo ważne jest dla mnie nawiązanie relacji z Pacjentem i Rodzicem. Do każdego Pacjenta podchodzę indywidualnie, a praca terapeutyczna i wsparcie osób o różnorodnych potrzebach daje mi ogromną satysfakcję. Towarzyszę moim podopiecznym na każdym kroku, udzielając wsparcia w trudnościach, pomagam im budować pewność siebie i wiarę we własne możliwości. Nieustannie poszukuję innowacyjnych metod i środków, które mogą znacząco podnieść jakość życia moich Pacjentów.

Wykształcenie i szkolenia

Wykształcenie:

  • Studia na kierunku Pedagogika – specjalność: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
  • Studia podyplomowe – Integracja Sensoryczna (terapia i diagnoza)
  • Studia podyplomowe na kierunku Oligofrenopedagogika

 Kursy i szkolenia:

  • Profil Psychoedukacyjny PEP-R. „Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”.
  • „Wspomaganie dzieci w rozwoju zdolności skupiania uwagi, świadomego zapamiętywania i odtwarzania” (wg. Koncepcji prof. dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej)
  • Masaż Shantala „Body Touch”
  • Terapia Ręki
  • Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR
  • Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej – diagnoza i terapia zaburzeń manualnych i grafomotorycznych wynikających z dysfunkcjonalnych procesów sensorycznych (Sensum Mobile)
  • „Ceramika w Terapii Ręki” – wspomaganie rozwoju manualnego dzieci

Przemysław Derencz

Psycholog, psychoterapeuta humanistyczny, psychotraumatolog, certyfikowany diagnosta ADOS-2

Jestem absolwentem Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Psychoterapii Ośrodka Edukacji i Pomocy Psychologicznej INTRA (szkoła rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne). Ukończyłem studium psychoterapii uzależnień w Szkole Specjalistów Psychoterapii i Instruktorów Terapii Uzależnień – CARE Brok oraz studia podyplomowe na kierunku psychotraumatologia na Uniwersytecie SWPS.

Posiadam ponad 10-letni staż pracy klinicznej jako psychoterapeuta osób dorosłych m.in. w Szpitalu Nowowiejskim (Poradnia Leczenia Nerwic) i SPZOZ Centrum Odwykowym w Warszawie oraz psychoterapeuta dzieci i młodzieży w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii (Zespół Poradni w Józefowie).

Moja praca to dla mnie przede wszystkim spotkanie z drugim człowiekiem – dostrzeżenie i usłyszenie go oraz budowanie autentycznego kontaktu, z pełną akceptacją, empatią i otwartością.

Swoją pracę poddaję regularnej superwizji. 

Ukończone szkoły, kursy, szkolenia

Kursy specjalistyczne:
• Kurs EMDR I i II stopnia , kurs EMDR w terapii dzieci i młodzieży I i II stopnia
• Kurs Terapeuty EEG Biofeedback I stopnia
• Kurs Trenera TUS I i II stopnia

Uprawnienia do stosowania narzędzi diagnostycznych:
• ADOS – 2 – protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci, młodzieży i dorosłych
• Skala Inteligencji STANFORD – BINET 5
• CONNERS 3 – Zestaw Kwestionariuszy do Diagnozy ADHD i zaburzeń współwystępujących

Członkostwo w towarzystwach i zespołach:
• Członek Polskiego Towarzystwa Integracyjnej Psychoterapii Doświadczeniowej i Edukacji Społecznej Stowarzyszenie Intra
• Członek Polskiego Towarzystwo Terapii EMDR
• Członek Zespołu roboczego ds. kryzysów suicydalnych Urzędu m.st. Warszawy

    Angelina Szewczuk

    Terapeutka Integracji Sensorycznej, Trenerka TUS, Nauczycielka Wychowania Przedszkolnego, Pedagożka specjalna, Instruktorka Zumby 

    Doświadczenie zdobyłam pracując w przedszkolach niepublicznych, tworząc zajęcia dla dzieci w oparciu o współpracę z specjalistami i  własne nieustanne kształcenie. W swojej pracy wykorzystuję metody z zakresu Pozytywnej Dyscypliny, pracuję w oparciu o Program o Wartościach, które  kształtują  postawy  już od najmłodszych lat. Doskonaliłam się na kierunku Trener coach, gdzie mogłam wytyczać własną ścieżkę rozwoju, a także poznać mechanizmy motywacji wewnętrznej i zewnętrznej człowieka. Nieustanna chęć poszerzenia  wiedzy z zakresu psychologii i rozwoju dziecka skłoniła mnie to odbycie wielu szkoleń. Swój warsztat i kompetencje pogłębiałam z zakresu Integracji Sensorycznej, Dziecka ADHD i jego funkcjonowania w grupie, Projekcji rysunku, Wpływu Mediów na zachowania agresywne dzieci. Obecnie rozpoczynam swoją ścieżkę rozwoju w kierunku zdobycia uprawnień  Terapeuty Integracji Sensorycznej. Odbyłam wiele szkoleń z zakresu pracy z Emocjami oraz Agresji wieku wczesnoszkolnym.  W swojej pracy cenię sobie budowanie dobrych relacji z dziećmi jak i rodzicami. Stawiam na holistyczne podejście do wychowanie i edukacji. Dodatkowo wspieram dzieci w wyrażaniu ekspresji poprzez ruch, pokonywanie nieśmiałości,  a także zastrzyk energii jakie dają zajęcia  z Zumby.

    Wykształcenie i szkolenia

    Wykształcenie

    • Pedagogika (specjalność Wczesnoszkolna i Przedszkolna)- studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
    • Trener Coach – studia podyplomowe na Uczelni Collegium Civitas w Warszawie
    • Diagnoza, rewalidacja i terapia pedagogiczna Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego

    Ukończone kursy i szkolenia

    • Trener Umiejętności Społecznych TUS SST
    • Metody Pracy z uczniem ADHD
    • Terapia Ręki i zaburzeń motoryki małej
    • Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
    • Kurs Instruktorski korektywy, kompensacji i wad postawy

    Magda Pilawska

    Nazywam się Magda Pilawska jestem psychologiem z 18 letnim stażem pracy i mam przyjemność rozpocząć współpracę z poradnią Sensogród.

    Swoje doświadczenie zdobyłam pracując w:  szkole (zarówno zwykłej jak i specjalnej ) w ośrodkach i poradniach terapeutycznych. Cały czas staram się poszerzać swoją wiedzę poprzez udział w specjalistycznych konferencjach i kursach. Jestem również terapeutą integracji sensorycznej oraz oligofrenopedagogiem.

     W poradni Sensogród chce skupić się na pracy z nastolatkami 14+ oraz młodymi dorosłymi do 25 roku życia.  Terapię prowadzę  w oparciu o założenia podejścia  poznawczo- behawioralnego, dlatego skończyłam roczny kurs terapii dzieci i młodzieży w tym nurcie  a obecnie jestem w trakcie poszerzania swoich kompetencji  (4letnia szkoła psychoterapii poznawczo – behawioralnej) .

      Pomagam nastolatkom oraz młodym dorosłym, którzy zmagają się  z: depresją, lękami, zaburzeniami obsesyjno-kompulsywnymi, objawami somatycznymi na tle stresu, przeżywają kryzys związany ze zmianą życiową, mają problemy z jedzeniem, samooceną bądź umiejętnościami społecznymi.

    Udzielam zarówno porad wychowawczych, pomocy krótkoterminowej jak i prowadzę dłuższą terapię.  Jestem otwarta na współpracę z innymi specjalistami, jeżeli widzę taką potrzebę podpowiadam do kogo sprawdzonego się zwrócić.  Uważam również, że u pacjentów niepełnoletnich konieczne w procesie terapeutycznym jest zaangażowanie rodzica i jego aktywna pomoc dziecku, dlatego staram się  być na bieżąco z nimi w kontakcie. 

     

    Informacje dla rodziców:

    – nastolatki 16 letnie lub starsze muszą wyrazić zgodę na terapię

    – pierwsze spotkanie (lub 2 spotkania) zwykle odbywają się bez dziecka, rozmawiamy o powodzie zgłoszenia, sytuacji: rodzinnej, szkolnej, kontaktach z rówieśnikami, zbieram również informację o zdrowiu dziecka oraz jego rozwoju

    – raz na jakiś czas będę chciała się spotkać z Państwem i omówić przebieg terapii (50 minut w gabinecie), oczywiście w razie istotnych informacji (zarówno z mojej jak i Państwa strony) jest możliwość umówienia się na krótką rozmowę telefoniczną   

    Wykształcenie i szkolenia

     

    • 5 letnie studia magisterskie społeczna psychologia kliniczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej

    • roczne studium pedagogiczne w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej

    • roczne studia podyplomowe Stosowana  Analiza Zachowania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej

    • roczny kurs Terapii Poznawczo – Behawioralnej dzieci i młodzieży zorganizowany przez   Centrum CBT – EDU

    • roczny kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli

    • dwustopniowy kurs terapii integracji sensorycznej zorganizowany przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej

    • w trakcie 4 letniej szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej realizowanej przez Centrum CBT – EDU

    Aleksandra Mróz

    Pedagog Montessori, terapeuta integracji sensorycznej i czaszkowo-krzyżowej. 

    Uczestniczyłam w szkoleniach z zakresu masażu neuroaktylnego, masażu Motyla dr Evy Reich, metody ruchu rozwijającego Veroniki Sherbourne oraz innych szkoleniach poszerzających moją wiedzę.

    W pracy patrzę na pacjenta jako na całość. Wierzę w interdyscyplinarną terapię, jeśli zachodzi taka potrzeba, ponieważ ścisła współpraca terapeutów przynosi najlepszy rezultat. W procesie terapeutycznym ważny jest dla mnie pacjent, jego poczucie bezpieczeństwa i sprawstwa w procesie terapeutycznym, dlatego też rodzice w trakcie zajęć są mile widzialni, tak długo jak potrzebują tego dzieci i ma do dobry wpływ na prowadzone działania.

    Ostatnio w kręgach moich zainteresowań jest teoria nerwu błędnego, jak i integracja bilateralna.

    Prywatnie mama dwóch synów i psiej córki 😉

      Wykształcenie i szkolenia

      Kursy i szkolenia

      • Szkolenie z zakresu masażu neuroaktylnego,
      • Szkolenie z masażu Motyla dr Evy Reich,
      • Szkolenie z metody ruchu rozwijającego Veroniki Sherbourne
      • elementy integracji odruchów w pracy terapeuty Integracji sensorycznej

      • trudne zachowania u ucznia z rozpoznaniem Zespołu Aspergera, metody poznawczo-behawioralne

      • kształtowanie postaw. Wychowanie do wartości

         

      • podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem

      • trening skutecznego nauczyciela

      • roczne szkolenie w Polskim Instytucie Montessori; nauczyciel 6-9

      • dobra komunikacja w zespole-narzędzia i techniki asertywne w praktyce;

      • terapia neurotaktylna

      • integracja odruchów posturalno-dynamicznych masgutova I-II stopień

      • intensywny profesjonalny eukacyjny trening MNRI (IPET)

      • 7 stopniowy kurs terapii czaszkowo-krzyżowej (Oddech życia; pływy i pulsacje; zaawansowane techniki TCK; Trauma i terapie somatoemocjonalne Polyvagal system wg S.Porgesa; różne oblicza układu odpornościowego; praca z dziećmi; zasady pracy terapeutycznej z kobietą w ciąży, noworodkiem i niemowlęciem)

      • ruch rozwijający wg Weroniki Sherborne

      • „Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym- formy pravy terapeutycznej w oparciu o koncepcje neurorozwojowe

         

      Kasia Słowik

      Terapeutka integracji sensorycznej, pedagożka

      Od ponad 10 lat jestem związana z pracą z dziećmi i młodzieżą w placówkach oświatowo-wychowawczych, stowarzyszeniach pomocy rodzinom, oraz na zorganizowanych pobytach wypoczynkowych. Moje zainteresowania krążą wokół nauki o wpływie aktywności fizycznej na mózg oraz jego plastyczności. Jestem instruktorem gimnastyki korekcyjnej, instruktorem żeglarstwa i narciarstwa, ratownikiem wodnym, tłumaczem i lektorem języka hiszpańskiego. Fascynuje mnie rozwój na wielu płaszczyznach dlatego nieustannie się kształcę.

      Prywatnie jestem mamą i właścicielką dwóch czworonogów.

      Wykształcenie i szkolenia

       Studia na wydziale Wychowanie Fizyczne – Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

      Studia na wydziale Filologii i Pedagogiki – Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie

      Studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna – Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie (Centrum Integracji Sensorycznej)

      Małgosia Wachowska

      Moja praca jest dla mnie nie tylko wykonywanym zawodem, ale przede wszystkim pasją, która wykonuje z pełnym zaangażowaniem. Dzięki wiedzy z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej ( studia magisterskie) oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, integracji sensorycznej i terapii ręki oraz oligofrenopedagogiki ( studia podyplomowe) każdego dnia staram się wspierać tych, którzy najbardziej tego potrzebują. Natomiast dzięki doświadczeniu  zdobytemu w pracy jako nauczyciel świetlicy i nauczyciel współorganizujący kształcenie z łatwością nawiązuję relacje z dziećmi w różnym wieku.

       

      Wykształcenie i szkolenia

      Pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej ( studia magisterskie)

      Studia Podyplomowe:

      Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna,
      Integracji Sensorycznej i terapia ręki,
      Oligofrenopedagogiki.

      Katarzyna Kułakowska

      Logopeda

      Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Swoją przygodę w pracy z dziećmi zaczęłam piętnaście lat temu. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas różnorodnych praktyk  na terenie ośrodków i poradni specjalistycznych, a także podczas codziennej pracy w przedszkolu oraz ogólnodostępnej szkole podstawowej. Moja praca jest moją pasją i z zaangażowaniem realizuję kolejne wyzwania. Wyznaję zasadę, że dzieci uczą się przez zabawę, dlatego w terapii logopedycznej nie może jej zabraknąć. Podczas spotkań wykazuję się dużą kreatywnością oraz buduję przestrzeń pełną dobrego humoru i pozytywnej energii. Wzajemne zaufanie oraz dobra relacja jest dla mnie kluczowa w procesie terapeutycznym. Podchodzę holistycznie do każdego pacjenta, aby jak najlepiej wesprzeć go w procesie terapeutycznym. Realizuję kompleksowo swoje działania współpracując z innymi specjalistami oraz rodzicami swoich pacjentów. Za cel terapii stawiam sobie poprawę jakości funkcjonowania moich pacjentów w codziennym życiu, pomagam im przełamywać trudności komunikacyjne i budować pozytywny obraz siebie.            Do każdego pacjenta podchodzę  w sposób indywidualny a proces terapeutyczny dostosowuję do jego potrzeb oraz możliwości, zawsze dobieram odpowiednią metodę pracy do dziecka. Wierzę, że moje działania poprawiają jakość życia moich pacjentów

        Wykształcenie i szkolenia

        Kursy i szkolenia:

        • Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9 – 99 ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg Anity Kittel
        • Małe dziecko z zaburzeniami integracji sensomotorycznej. Elementarne zasady obserwacji i terapii
        • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne. Poziom I
        • Terapia ręki I stopnia
        • Budowanie relacji przygotowujące małe dziecko do funkcjonowania w grupie społecznej
        • Diagnoza i terapia jąkania – ujęcie praktyczne i interdyscyplinarne
        • Diagnoza i terapia osób z uszkodzonym narządem słuchu
        • Zaburzenia mowy u dzieci – profilaktyka i terapia logopedyczna
        • Pionizacja języka a pozycja wertykalno – horyzontalna
        • Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka
        • Zaburzenia mowy u dzieci – profilaktyka i terapia logopedyczna
        • Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne
        • Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
        • Zabawy stymulujące rozwój dziecka

        Wykształcenie:

        • Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie: Studia podyplomowe: Logopedia
        • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie Studia magisterskie: Wczesnoszkolna Edukacja Zintegrowana
        • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie Studia licencjackie: Wczesnoszkolna Edukacja Zintegrowana z Pedagogika Przedszkolną i Logopedią

         

        Sandra Kalinowska

        Jestem psychologiem sportu, a tenis zajmuje w mojej głowie i sercu szczególne miejsce. W pracy z zawodnikiem zależy mi na jasnym określeniu celu i sposobu naszej pracy, tak abym mogła potem skupić się na podążaniu za sportowcem. Każda dyscyplina jest nieco inna i chętnie poznaje aspekty i realia różnych sportów (judo, piłka nożna, pływanie, siatkówka, lekkoatletyka to tu miałam okazję wspierać zawodników. Chcę towarzyszyć zawodnikom w odkrywaniu tego co im najbardziej pomaga a co przeszkadza – przenieść dobry trening na zawody. Pamiętam przy tym zawsze, że „Trenujemy człowieka nie organizm” i to dla mnie jest bardzo ważne.

        Obszary pomocy:

        • Optymalizacja funkcjonowania zawodnika na treningu i zawodach
        • Budowanie adekwatnej i stabilnej pewności siebie, wyciąganie sportowych lekcji z wygranej i przegranej
        • Ćwiczenie koncentracji i rozumienia własnych emocji
        • Wsparcie w odnajdywaniu drogi do pogodzenia szkoły i sportu
        • Kończenie kariery sportowej
        • Komunikacja na linii trener – rodzic – zawodnik
        Wykształcenie i szkolenia

        Kursy i szkolenia

        • Wsparcie zawodnika w sytuacji około startowej, szkolenie prowadzone przez Zuzannę Gazdowska, Karty Sportowca 
        • Wyprawa na Biegun Sportu Pozytywnego – ogólnopolskie sympozjum
        • I, II, III< IV edycja konferencji Psychologia Sportu, TopWyszkoleni
        • I konferencja Psychologia Psychologia w sporcie dzieci i młodzieży (UW, Warszawa) 
        • II Ogólnopolskie Sympozjum Kół Naukowych Psychologii Sportu, „Akcja – regeneracja, czyli jeden z nieodłącznych elementów życia sportowca”, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
        • Warsztat – Psycholog sportu jako wykonawca: refleksja na temat samoregulacji rozwoju zawodowego, Fundacja Sportu Pozytywnego 
        • Seminarium dla trenerów pracujących z kobietami: psychologia w piłce nożnej kobiet. 
        • III konferencja psychologia w sporcie dzieci i młodzieży, Uniwersytet Warszawski 
        • II ogólnopolskie sympozjum „Droga na Biegun Mistrzostwa, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny oraz Fundacja Sportu Pozytywnego 
        • Warsztat – Siła kształtowania pozytywnych nawyków, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny oraz Fundacja Sportu Pozytywnego
        • Warsztat „Zrozumieć swojego ucznia sportowca – czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o pracy z zawodnikiem”
        • I ogólnopolska Konferencja Naukowa Studentów i Doktorantów „Psychologia sportu – wyzwania, możliwości i ograniczenia”, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego 
        • XIX ogólnopolska konferencja trenerów tenisa, Polski Związek Tenisa 
        • Warsztat „Jak radzić sobie z własnymi oczekiwaniami”, SWPS, Pomorski Park Naukowo Technologiczny 
        • Szkolenie „Warsztatowe narzędzia pracy trenera – jak stymulować grupę do aktywności i kreatywności na szkoleniu”, projekt PARP, Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego

         Wykształcenie
         

        • Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Sopocie, Psychologia sportu pozytywnego – studia podyplomowe (2 letnie)
        • Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie, Psychologia – studia magisterskie (5 letnie)

        Anna Śmietana

        Psycholog, psychoterapeuta 

        Jestem psychologiem z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracuję z osobami dorosłymi, jak również z dziećmi z trudnościami rozwojowymi, w tym m.in. zespołem Aspergera. Praca z drugim człowiekiem jest dla mnie odkrywcza i inspirująca. Obecnie jestem w trakcie całościowego, czteroletniego szkolenia w szkole psychoterapii, która przygotowuje do pracy w nurcie integracyjno-systemowym. Szkoła ta posiada akredytacje Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.

        W swojej pracy skupiam się na budowaniu relacji opartej na empatii, zaufaniu, poczuciu zrozumienia i bezpieczeństwa. Pogłębiam wiedzę o zagadnienia związane z różnymi podejściami wychowawczymi i terapeutycznymi. W pracy z osobami dorosłymi bliskie mi jest podejście systemowe, które zakłada, że każda osoba była i jest częścią danego systemu (na przykład: rodzinnego), który wpływał/-a na nią: na jej rozwój, stan psychiczny i emocjonalny. Łączę to z różnymi metodami pomocowymi.

        W pracy z dziećmi najczęściej stosuję terapię w formie zabawy (dzieci młodsze) oraz podejście systemowe, czyli praca z dzieckiem i jego opiekunem/-mi. Pracując z dziećmi wprowadzam również elementy muzykoterapii, która od dawna jest mi bliska.

        W wolnym czasie jeżdżę na rowerze, chodzę po górach i gram na skrzypcach.  

        Prywatnie jestem mamą i czerpię z tego wiele satysfakcji i radości. Macierzyństwo uczy mnie również  uważności i bycia obecną w danej chwili.

         

        Renata Białas

        Pedagog specjalny, terapeuta i diagnosta SI

        Jestem pedagogiem specjalnym oraz terapeutą i diagnostą Integracji Sensorycznej.  Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywam pracując w szkole, w klasach integracyjnych.

         Empatia, wrażliwość, autentyczność w pracy z dziećmi są dla mnie kluczowe do nawiązania pozytywnej relacji i pokonywania trudności z którymi mierzy się dziecko.

        Prywatnie jestem mamą, lubię tańczyć i eksperymentować w kuchni.

         

        Wykształcenie:

        Studia magisterskie- APS im. Marii Grzegorzewskiej – Pedagogika specjalna

        Studia podyplomowe- Edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera.

        Studia podyplomowe –  Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie (Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie) – Integracja Sensoryczna

         

        Jolanta Pakuła

        Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej.

            • Nauczyciel wychowania przedszkolnego
            • Doświadczenie zawodowe zdobywam od kilku lat;
            • W swojej pracy otaczam dzieci troską i zrozumieniem, rozbudzam ich indywidualne zainteresowania i umiejętności;
            • Jestem otwarta, cierpliwa i kontaktowa;
            • Lubię kino, podróże i aktywne spędzanie czasu. Prywatnie mama Mai i Zosi

        Gryf

        Moje umiejętności:

        80% szaleństwa

        98% zaangażowania

        40% lenistwa

        100% miłości

        Wykształcenie i szkolenia

        Ukończone szkolenia:

        • Dyplom sztukmistrza
        • Dyplom malucha ukończenia psiego-przedszkola
        • Kurs dogoterapii

         Posiadane dokumenty:

        • Książeczka zdrowia
        • Paszport UE-RP
        • Centralne Stowarzyszenie Hodowców Psów Rasowych „Dogs of the world”- Rodowód

        Karina Piotrowska

        Pedagog, logopeda, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, terapeuta ręki

        Ukończyłam studia magisterskie na Uczelni Korczaka w Warszawie, a następnie kontynuowałam swoją edukację na studiach podyplomowych, poszerzając kwalifikacje w obszarze logopedii, pedagogiki specjalnej oraz terapii pedagogicznej.

        Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą, wspierając ich w rozwoju mowy, komunikacji, funkcji poznawczych, społeczno-emocjonalnych oraz sprawności ruchowej.

        Doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolach i szkołach podstawowych, gdzie pracowałam z dziećmi i młodzieżą o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych i rozwojowych. Posiadam pełne przygotowanie do prowadzenia zajęć z logorytmiki, co pozwala mi wzbogacać terapię o elementy muzyki i rytmiki – szczególnie wspierające rozwój językowy, ruchowy i emocjonalny dziecka.

        Stale poszerzam swoją wiedzę, aktywnie uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu logopedii oraz pedagogiki specjalnej. W swojej pracy stawiam na indywidualne podejście, empatię i budowanie relacji opartej na zaufaniu. Zależy mi na tym, aby każde dziecko czuło się bezpieczne, było zrozumiane i miało przestrzeń do harmonijnego rozwoju.

        Ewa Kochel

        Pedagożka, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej

        Od wielu lat pracuję z dziećmi na wielu płaszczyznach, obserwując rozwój dziecka wiem, że odpowiednią stymulacja ,rozpoznanie problemów oraz współpraca kilku specjalistów może zmienić funkcjonowanie dziecka oraz jego rodziny . Dać szansę na rozwój i wykorzystanie naturalnych talentów.

        Od kilku lat prowadzę terapię integracji sensorycznej oraz diagnozuję dzieci w różnym wieku.  Obserwowałam zmiany w funkcjonowaniu u wielu moich podopiecznych. Wciąż staram się rozwijać i łączyć różne metody terapii by moja praca była jeszcze bardziej efektywna.

        Prywatnie jestem mamą, kocham zwierzęta, podróże i naturę.

        Wykształcenie i szkolenia

        Wykształcenie:

        • Studia Pedagogiczne – Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
        • Studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej – Wyższa szkoła Nauki o Zdrowiu w Bydgoszczy

        Szkolenia:

        • Wady postawy u dzieci- Joanna Surowińska
        • Terapia Neurotaktylna – Istytut Swietlany Masgutovej
        • Integracji Sensorycznej u dzieci w spectrum autyzmu.
        • Wady postawy ciała- diagnostyka i terapia dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej pod kierunkiem Ewy Bartelmus
        • Zaburzenia sensoryczne u niemowląt i dzieci poniżej 4 roku życi- wskazówki do diagnozy i terapii pod kierunkiem Bogny Stępień Błachowiak

        Jarek Dąbrowski

        Pedagog, Certyfikowany Diagnosta ADOS-2 i ADI-R, Terapeuta SI, Trener TUS

        Od ponad ośmiu lat pracuję z dziećmi i młodzieżą, nieustannie ucząc się od nich, jak patrzeć na świat z otwartością, ciekawością i humorem. Moje doświadczenie zdobywałem jako wychowawca i opiekun w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, gdzie zrozumiałem, jak ogromną wartość ma autentyczna relacja, uważność i wspierające towarzyszenie dziecku w jego rozwoju.

        W swojej pracy stawiam na kontakt – prawdziwy, ciepły i pełen zrozumienia. Wierzę, że to właśnie pozytywna relacja, uśmiech i poczucie bezpieczeństwa są fundamentem skutecznego wspierania rozwoju. Tworzę kreatywne i inspirujące środowisko, w którym każde dziecko może być sobą, korzystając ze swojego naturalnego potencjału – energii, entuzjazmu i nieskończonej ciekawości świata.

        W Sensogrodzie prowadzę zajęcia z Integracji Sensorycznej oraz Terapii ręki, a także zajmuję się specjalistyczną diagnostyką – wykonuję badania ADOS-2 oraz ADI-R. Dzięki nim mogę jeszcze lepiej rozpoznać potrzeby dzieci i wspólnie z rodzicami dobrać odpowiednie formy wsparcia.

        Prywatnie trudno mnie zastać w miejscu – uwielbiam górskie wędrówki, podróże w nieoczywiste zakątki świata oraz strzelanie z łuku

        Ukończone kursy i szkolenia
        • Terapia integracji sensorycznej
        • Certyfikowany diagnosta ADOS-2 i ADI-R
        • Komisk jako narzędzie w Terapii ACT
        • Bezpieczeństwo w Terapii
        • Terapia ręki (I oraz II stopień)
        • Trening Umiejętności Społecznych (I oraz II stopień)
        • Opiekun dzieci w żłobku do lat 3
        • Koordynator grup zabawowych
        • Rozwój kreatywności dzieci
        • Pierwsza pomoc
        • Zaburzenia mowy o podłożu sensorycznym
        • Diagnoza integracji sensorycznej- sprawna i poprawna
        • MNRI Terapia Neurotaktylna- poziom 1
        • Rozwój seksualny dzieci i młodzieży
        • Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu
        • Zabawy służące lepszej integracji sensorycznej na co dzień
        • Prowadzenie grup zabawowych
        • Jak poskromić złośnika w przedszkolu i szkole
        • Budowanie poczucia własnej wartości jako baza do rozwoju kompetencji kluczowych dzieci w wieku przedszkolnym (część 1 i 2)
        • Nowe podejście terapeutyczne do pracy w przedszkolu, z dziećmi, partnerem i … sobą (część 1 i 2)
        • Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu. Współpraca z lekarzem psychiatrą w kompleksowej terapii dziecka
        • Rozwój kreatywności dziecka
        • Instruktor szkolenia psów
        • Pierwsza pomoc przed weterynaryjna psów i kotów
        • Dogo-terapia.

        Beata Marciniak-Derencz

        Psycholożka, terapeutka i diagnosta integracji sensorycznej, Certyfikowana diagnostka ADOS-2

        Studia psychologiczne ukończyłam w 2015 roku na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym (SWPS) w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywałam min. w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii na oddziale ogólnopsychiatrycznym, Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Środowiskowym Domu Samopomocy „Na Targówku”, Stowarzyszeniu „Pomost” oraz przedszkolach terapeutycznych. Pracuję między innymi z osobami z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz niepełnosprawnością intelektualną.

        W 2019 roku ukończyłam Klinikę Integracji Sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie i od tego czasu praca metodą SI jest moją wielką pasją. Swoje działania terapeutyczne poddaję regularnej superwizji. W latach 2017-2021 brałam udział w czteroletnim szkoleniu Psychoterapii Tańcem i Ruchem (DMT). Metodę tę często stosuję w swojej pracy z dziećmi, aby nawiązać relację pełną zrozumienia i wzajemności. Podczas spotkania stawiam na szacunek do młodego człowieka, staram się dostrzegać jego możliwości oraz wspierać w pokonywaniu trudności, z którymi się zmaga.

        Za swoją pracę zostałam wyróżniona na Gali „Słoneczniki 2019”, gdzie otrzymałam wyróżnienie za współtworzenie i współprowadzenie autorskich zajęć sensoryczno-ruchowych jako najbardziej rozwojowej warszawskiej inicjatywy dla dzieci w wieku 0- 14 lat.

        W wolnym czasie uwielbiam grzebać w ogródku, tworzyć kolaże i grać na perkusji.

        Ukończone kursy i szkolenia
        • MNRI@ Terapia Neurotaktylna | Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej
        • Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych część 1 i 2 |Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej
        • Makaton – poziom podstawowy | Makaton – Program Rozwoju Komunikacji
        • Jak wspierać pracę oczu dziecka – szkolenie ortoptyczne dla terapeutów integracji sensorycznej |Gabinet wspierania i rozwoju dziecka Pomagańcza
        • Kurs integracji sensorycznej I stopień – Polskie Towarzystwo Integracji Sensorycznej
        • Trening Umiejętności społecznych jako forma terapii grupowej dla dzieci i młodzieży z trudnościami społecznymi | Asan Centrum Wspomagania Rozwoju
        • Zastosowanie terapii tańcem i ruchem w pracy z różnimy grupami | IBA ośrodek terapii tańcem i ruchem
        • Trener Personalny i Instruktor siłowni | Profi Fitness School
        • Instruktor Sportu i Rekreacji Ruchowej: Specjalność Fitness Aerobic i Pilates | Polska Akademia Sportu
        • Certyfikowany kurs na diagnostę ADOS-2

        Agnieszka Mościskier

        Psycholożka, terapeutka i diagnosta integracji sensorycznej, provider-terapeutka Metody Johansena IAS

        Jestem psychologiem z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej. Zajmuję się wspomaganiem rozwoju dzieci. Na pierwszym miejscu stawiam rozwój dziecka, jego komfort i pozytywną relację z terapeutą.

        Wykształcenie i szkolenia

        Wykształcenie:

        • Studia magisterskie: Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii
        • Studia Podyplomowe: Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie (Centrum Integracji Sensorycznej), Integracja Sensoryczna

        Ukończone kursy i szkolenia:

          • MNRI Terapia Neurotaktylna, poziom I
          • MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz. I
          • MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz. II
          • Kurs Metody Johansena IAS

        Paulina Olszewska

        Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie SWPS- dietetyki w chorobach wewnętrznych i metabolicznych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz diagnozy i terapii integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej. Zdobytą wiedzę na studiach łączę z doświadczeniem z praktyk, z pracy w przedszkolu integracyjnym oraz w prywatnych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Poszerzanie wiedzy jest nie tylko moją pracą ale także pasją. Umożliwia mi to łączenie nauki z różnych dziedzin rozwoju dziecka, by sprawować nad swoimi pacjentami kompleksową opiekę.

        Wykształcenie i szkolenia
        • Schematy żywienia i suplementacji dzieci
        • Warsztat dietetyka pediatrycznego
        • Awersja pokarmowa u dzieci
        • Żywienie dzieci we wczesnym okresie życia w kontekście profilaktyki trudności karmienia
        • Anoreksja i bulimia. Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń odżywiania
        • Rola diety w schorzeniach tarczycy
        • Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3
        • Diagnoza zaburzenia ze spektrum autyzmu przy pomocy kwestionariusza ASRS – Wzmacnianie kontroli posturalnej u dzieci w wieku szkolnym

        Alicja Radzymińska

        Terapeutka i diagnosta Integracji Sensorycznej, terapeutka ręki, oligofrenopedagog, pedagożka 

        Jestem diagnostą i terapeutką integracji sensorycznej z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Skuteczna terapia wymaga czasu i dlatego bardzo ważne jest dla mnie nawiązanie relacji z Pacjentem i Rodzicem. Do każdego Pacjenta podchodzę indywidualnie, a praca terapeutyczna i wsparcie osób o różnorodnych potrzebach daje mi ogromną satysfakcję. Towarzyszę moim podopiecznym na każdym kroku, udzielając wsparcia w trudnościach, pomagam im budować pewność siebie i wiarę we własne możliwości. Nieustannie poszukuję innowacyjnych metod i środków, które mogą znacząco podnieść jakość życia moich Pacjentów.

        Wykształcenie i szkolenia

        Wykształcenie:

        • Studia na kierunku Pedagogika – specjalność: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
        • Studia podyplomowe – Integracja Sensoryczna (terapia i diagnoza)
        • Studia podyplomowe na kierunku Oligofrenopedagogika

         Kursy i szkolenia:

        • Profil Psychoedukacyjny PEP-R. „Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju”.
        • „Wspomaganie dzieci w rozwoju zdolności skupiania uwagi, świadomego zapamiętywania i odtwarzania” (wg. Koncepcji prof. dr hab. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej)
        • Masaż Shantala „Body Touch”
        • Terapia Ręki
        • Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR
        • Terapia Ręki w Teorii Integracji Sensorycznej – diagnoza i terapia zaburzeń manualnych i grafomotorycznych wynikających z dysfunkcjonalnych procesów sensorycznych (Sensum Mobile)
        • „Ceramika w Terapii Ręki” – wspomaganie rozwoju manualnego dzieci

        Przemysław Derencz

        Psycholog, psychoterapeuta humanistyczny, psychotraumatolog, certyfikowany diagnosta ADOS-2

         Jestem absolwentem Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Psychoterapii Ośrodka Edukacji i Pomocy Psychologicznej INTRA (szkoła rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne). Ukończyłem studium psychoterapii uzależnień w Szkole Specjalistów Psychoterapii i Instruktorów Terapii Uzależnień – CARE Brok oraz studia podyplomowe na kierunku psychotraumatologia na Uniwersytecie SWPS.

        Posiadam ponad 10-letni staż pracy klinicznej jako psychoterapeuta osób dorosłych m.in. w Szpitalu Nowowiejskim (Poradnia Leczenia Nerwic) i SPZOZ Centrum Odwykowym w Warszawie oraz psychoterapeuta dzieci i młodzieży w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii (Zespół Poradni w Józefowie).

        Moja praca to dla mnie przede wszystkim spotkanie z drugim człowiekiem – dostrzeżenie i usłyszenie go oraz budowanie autentycznego kontaktu, z pełną akceptacją, empatią i otwartością.

        Swoją pracę poddaję regularnej superwizji. 

        • Członek Polskiego Towarzystwa Integracyjnej Psychoterapii Doświadczeniowej i Edukacji Społecznej Stowarzyszenie Intra.
        • Członek Polskiego Towarzystwo Terapii EMDR.
        • Członek Zespołu roboczego ds. kryzysów suicydalnych Urzędu m.st. Warszawy.

        Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

        Wykształcenie

        Absolwent 5-letnich studiów psychologicznych na Wydziale Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz 4-letnich psychoterapeutycznych studiów podyplomowych w Szkole Psychoterapii Ośrodka Edukacji i Pomocy Psychologicznej INTRA (szkoła rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne). Absolwent Szkoły Specjalistów Psychoterapii i Instruktorów Terapii Uzależnień – CARE Brok. Ukończył pełne, dwustopniowe szkolenie EMDR Europe oraz szkolenie z zastosowania EMDR w pracy z dziećmi i młodzieżą.

         

        Kursy specjalistyczne:
        • Kurs EMDR I i II stopnia , kurs EMDR w terapii dzieci i młodzieży I i II stopnia
        • Kurs Terapeuty EEG Biofeedback I stopnia
        • Kurs Trenera TUS I i II stopnia

        Uprawnienia do stosowania narzędzi diagnostycznych:
        • ADOS – 2 – protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci, młodzieży i dorosłych
        • Skala Inteligencji STANFORD – BINET 5
        • CONNERS 3 – Zestaw Kwestionariuszy do Diagnozy ADHD i zaburzeń współwystępujących

          Angelina Szewczuk

          Terapeutka Integracji Sensorycznej, Trenerka TUS, Nauczycielka Wychowania Przedszkolnego, Pedagożka specjalna, Instruktorka Zumby 

          Doświadczenie zdobyłam pracując w przedszkolach niepublicznych, tworząc zajęcia dla dzieci w oparciu o współpracę z specjalistami i  własne nieustanne kształcenie. W swojej pracy wykorzystuję metody z zakresu Pozytywnej Dyscypliny, pracuję w oparciu o Program o Wartościach, które  kształtują  postawy  już od najmłodszych lat. Doskonaliłam się na kierunku Trener coach, gdzie mogłam wytyczać własną ścieżkę rozwoju, a także poznać mechanizmy motywacji wewnętrznej i zewnętrznej człowieka. Nieustanna chęć poszerzenia  wiedzy z zakresu psychologii i rozwoju dziecka skłoniła mnie to odbycie wielu szkoleń. Swój warsztat i kompetencje pogłębiałam z zakresu Integracji Sensorycznej, Dziecka ADHD i jego funkcjonowania w grupie, Projekcji rysunku, Wpływu Mediów na zachowania agresywne dzieci. Obecnie rozpoczynam swoją ścieżkę rozwoju w kierunku zdobycia uprawnień  Terapeuty Integracji Sensorycznej. Odbyłam wiele szkoleń z zakresu pracy z Emocjami oraz Agresji wieku wczesnoszkolnym.  W swojej pracy cenię sobie budowanie dobrych relacji z dziećmi jak i rodzicami. Stawiam na holistyczne podejście do wychowanie i edukacji. Dodatkowo wspieram dzieci w wyrażaniu ekspresji poprzez ruch, pokonywanie nieśmiałości,  a także zastrzyk energii jakie dają zajęcia  z Zumby.

          Wykształcenie i szkolenia

          Wykształcenie

          • Pedagogika (specjalność Wczesnoszkolna i Przedszkolna)- studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
          • Trener Coach – studia podyplomowe na Uczelni Collegium Civitas w Warszawie
          • Diagnoza, rewalidacja i terapia pedagogiczna Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego

          Ukończone kursy i szkolenia

          • Trener Umiejętności Społecznych TUS SST
          • Metody Pracy z uczniem ADHD
          • Terapia Ręki i zaburzeń motoryki małej
          • Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
          • Kurs Instruktorski korektywy, kompensacji i wad postawy

          Aleksandra Mróz

          Pedagog Montessori, terapeuta integracji sensorycznej i czaszkowo-krzyżowej. 

          Uczestniczyłam w szkoleniach z zakresu masażu neuroaktylnego, masażu Motyla dr Evy Reich, metody ruchu rozwijającego Veroniki Sherbourne oraz innych szkoleniach poszerzających moją wiedzę.

          W pracy patrzę na pacjenta jako na całość. Wierzę w interdyscyplinarną terapię, jeśli zachodzi taka potrzeba, ponieważ ścisła współpraca terapeutów przynosi najlepszy rezultat. W procesie terapeutycznym ważny jest dla mnie pacjent, jego poczucie bezpieczeństwa i sprawstwa w procesie terapeutycznym, dlatego też rodzice w trakcie zajęć są mile widzialni, tak długo jak potrzebują tego dzieci i ma do dobry wpływ na prowadzone działania.

          Ostatnio w kręgach moich zainteresowań jest teoria nerwu błędnego, jak i integracja bilateralna.

          Prywatnie mama dwóch synów i psiej córki 😉

            Wykształcenie i szkolenia

            Kursy i szkolenia

            • Szkolenie z zakresu masażu neuroaktylnego,

            • Szkolenie z masażu Motyla dr Evy Reich,

            • Szkolenie z metody ruchu rozwijającego Veroniki Sherbourne

            • elementy integracji odruchów w pracy terapeuty Integracji sensorycznej

            • trudne zachowania u ucznia z rozpoznaniem Zespołu Aspergera, metody poznawczo-behawioralne

            • kształtowanie postaw. Wychowanie do wartości

            • podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem

            • trening skutecznego nauczyciela

            • roczne szkolenie w Polskim Instytucie Montessori; nauczyciel 6-9

            • dobra komunikacja w zespole-narzędzia i techniki asertywne w praktyce;

            • terapia neurotaktylna

            • integracja odruchów posturalno-dynamicznych masgutova I-II stopień

            • intensywny profesjonalny eukacyjny trening MNRI (IPET)

            • 7 stopniowy kurs terapii czaszkowo-krzyżowej (Oddech życia; pływy i pulsacje; zaawansowane techniki TCK; Trauma i terapie somatoemocjonalne Polyvagal system wg S.Porgesa; różne oblicza układu odpornościowego; praca z dziećmi; zasady pracy terapeutycznej z kobietą w ciąży, noworodkiem i niemowlęciem)

            • ruch rozwijający wg Weroniki Sherborne

            • „Dziecko z posturalnie obniżonym napięciem mięśniowym- formy pravy terapeutycznej w oparciu o koncepcje neurorozwojowe

            Jolanta Pakuła

            Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej.

                • Nauczyciel wychowania przedszkolnego
                • Doświadczenie zawodowe zdobywam od kilku lat;
                • W swojej pracy otaczam dzieci troską i zrozumieniem, rozbudzam ich indywidualne zainteresowania i umiejętności;
                • Jestem otwarta, cierpliwa i kontaktowa;
                • Lubię kino, podróże i aktywne spędzanie czasu. Prywatnie mama Mai i Zosi

            Sandra Kalinowska

            Jestem psychologiem sportu, a tenis zajmuje w mojej głowie i sercu szczególne miejsce. W pracy z zawodnikiem zależy mi na jasnym określeniu celu i sposobu naszej pracy, tak abym mogła potem skupić się na podążaniu za sportowcem. Każda dyscyplina jest nieco inna i chętnie poznaje aspekty i realia różnych sportów (judo, piłka nożna, pływanie, siatkówka, lekkoatletyka to tu miałam okazję wspierać zawodników. Chcę towarzyszyć zawodnikom w odkrywaniu tego co im najbardziej pomaga a co przeszkadza – przenieść dobry trening na zawody. Pamiętam przy tym zawsze, że „Trenujemy człowieka nie organizm” i to dla mnie jest bardzo ważne.

            Obszary pomocy:

            • Optymalizacja funkcjonowania zawodnika na treningu i zawodach
            • Budowanie adekwatnej i stabilnej pewności siebie, wyciąganie sportowych lekcji z wygranej i przegranej
            • Ćwiczenie koncentracji i rozumienia własnych emocji
            • Wsparcie w odnajdywaniu drogi do pogodzenia szkoły i sportu
            • Kończenie kariery sportowej
            • Komunikacja na linii trener – rodzic – zawodnik
            Wykształcenie i szkolenia

            Kursy i szkolenia

            • Wsparcie zawodnika w sytuacji około startowej, szkolenie prowadzone przez Zuzannę Gazdowska, Karty Sportowca 
            • Wyprawa na Biegun Sportu Pozytywnego – ogólnopolskie sympozjum
            • I, II, III< IV edycja konferencji Psychologia Sportu, TopWyszkoleni
            • I konferencja Psychologia Psychologia w sporcie dzieci i młodzieży (UW, Warszawa) 
            • II Ogólnopolskie Sympozjum Kół Naukowych Psychologii Sportu, „Akcja – regeneracja, czyli jeden z nieodłącznych elementów życia sportowca”, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
            • Warsztat – Psycholog sportu jako wykonawca: refleksja na temat samoregulacji rozwoju zawodowego, Fundacja Sportu Pozytywnego 
            • Seminarium dla trenerów pracujących z kobietami: psychologia w piłce nożnej kobiet. 
            • III konferencja psychologia w sporcie dzieci i młodzieży, Uniwersytet Warszawski 
            • II ogólnopolskie sympozjum „Droga na Biegun Mistrzostwa, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny oraz Fundacja Sportu Pozytywnego 
            • Warsztat – Siła kształtowania pozytywnych nawyków, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny oraz Fundacja Sportu Pozytywnego
            • Warsztat „Zrozumieć swojego ucznia sportowca – czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o pracy z zawodnikiem”
            • I ogólnopolska Konferencja Naukowa Studentów i Doktorantów „Psychologia sportu – wyzwania, możliwości i ograniczenia”, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego 
            • XIX ogólnopolska konferencja trenerów tenisa, Polski Związek Tenisa 
            • Warsztat „Jak radzić sobie z własnymi oczekiwaniami”, SWPS, Pomorski Park Naukowo Technologiczny 
            • Szkolenie „Warsztatowe narzędzia pracy trenera – jak stymulować grupę do aktywności i kreatywności na szkoleniu”, projekt PARP, Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego

             Wykształcenie
             

            • Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Sopocie, Psychologia sportu pozytywnego – studia podyplomowe (2 letnie)
            • Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie, Psychologia – studia magisterskie (5 letnie)

            Aleksandra Hałabis

            Jestem absolwentką Akademii Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie, gdzie uzyskałam tytuł magistra Fizjoterapii, ukończyłam studia podyplomowe z diagnozy i terapii integracji sensorycznej. Jestem certyfikowaną terapeutką ręki. Ukończyłam m.in. kurs z kinezjotapingu, postępowania terapeutycznego w chorobach nerwowo-mięśniowych, neurogenne postępowanie stawu biodrowego u dziecka. Od początku swojej ścieżki zawodowej pracuje z dziećmi, co daje mi mnóstwo radości i energii. Zawsze podchodzę holistycznie do pacjenta. Mam doświadczenie w pracy z wadami postawy, asymetriami , skoliozami, z wadami genetycznymi, ze sprzężeniami z wieloraką niepełnosprawnością.

            Wykształcenie i szkolenia

            Kursy i szkolenia

            • kinezjotaping
            • postępowania terapeutycznego w chorobach nerwowo-mięśniowych
            • neurogenne postępowanie stawu biodrowego u dziecka.

            Magda Pilawska

            Nazywam się Magda Pilawska jestem psychologiem z 18 letnim stażem pracy i mam przyjemność rozpocząć współpracę z poradnią Sensogród.

            Swoje doświadczenie zdobyłam pracując w:  szkole (zarówno zwykłej jak i specjalnej ) w ośrodkach i poradniach terapeutycznych. Cały czas staram się poszerzać swoją wiedzę poprzez udział w specjalistycznych konferencjach i kursach. Jestem również terapeutą integracji sensorycznej oraz oligofrenopedagogiem.

             W poradni Sensogród chce skupić się na pracy z nastolatkami 14+ oraz młodymi dorosłymi do 25 roku życia.  Terapię prowadzę  w oparciu o założenia podejścia  poznawczo- behawioralnego, dlatego skończyłam roczny kurs terapii dzieci i młodzieży w tym nurcie  a obecnie jestem w trakcie poszerzania swoich kompetencji  (4letnia szkoła psychoterapii poznawczo – behawioralnej) .

              Pomagam nastolatkom oraz młodym dorosłym, którzy zmagają się  z: depresją, lękami, zaburzeniami obsesyjno-kompulsywnymi, objawami somatycznymi na tle stresu, przeżywają kryzys związany ze zmianą życiową, mają problemy z jedzeniem, samooceną bądź umiejętnościami społecznymi.

            Udzielam zarówno porad wychowawczych, pomocy krótkoterminowej jak i prowadzę dłuższą terapię.  Jestem otwarta na współpracę z innymi specjalistami, jeżeli widzę taką potrzebę podpowiadam do kogo sprawdzonego się zwrócić.  Uważam również, że u pacjentów niepełnoletnich konieczne w procesie terapeutycznym jest zaangażowanie rodzica i jego aktywna pomoc dziecku, dlatego staram się  być na bieżąco z nimi w kontakcie.

            Informacje dla rodziców:

            – nastolatki 16 letnie lub starsze muszą wyrazić zgodę na terapię

            – pierwsze spotkanie (lub 2 spotkania) zwykle odbywają się bez dziecka, rozmawiamy o powodzie zgłoszenia, sytuacji: rodzinnej, szkolnej, kontaktach z rówieśnikami, zbieram również informację o zdrowiu dziecka oraz jego rozwoju

            – raz na jakiś czas będę chciała się spotkać z Państwem i omówić przebieg terapii (50 minut w gabinecie), oczywiście w razie istotnych informacji (zarówno z mojej jak i Państwa strony) jest możliwość umówienia się na krótką rozmowę telefoniczną   

            Wykształcenie i szkolenia

             

            • 5 letnie studia magisterskie społeczna psychologia kliniczna w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej

            • roczne studium pedagogiczne w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej

            • roczne studia podyplomowe Stosowana  Analiza Zachowania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej

            • roczny kurs Terapii Poznawczo – Behawioralnej dzieci i młodzieży zorganizowany przez   Centrum CBT – EDU

            • roczny kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli

            • dwustopniowy kurs terapii integracji sensorycznej zorganizowany przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej

            • w trakcie 4 letniej szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej realizowanej przez Centrum CBT – EDU

            Kasia Słowik

            Terapeutka integracji sensorycznej, pedagożka

            Od ponad 10 lat jestem związana z pracą z dziećmi i młodzieżą w placówkach oświatowo-wychowawczych, stowarzyszeniach pomocy rodzinom, oraz na zorganizowanych pobytach wypoczynkowych. Moje zainteresowania krążą wokół nauki o wpływie aktywności fizycznej na mózg oraz jego plastyczności. Jestem instruktorem gimnastyki korekcyjnej, instruktorem żeglarstwa i narciarstwa, ratownikiem wodnym, tłumaczem i lektorem języka hiszpańskiego. Fascynuje mnie rozwój na wielu płaszczyznach dlatego nieustannie się kształcę.

            Prywatnie jestem mamą i właścicielką dwóch czworonogów.

            Wykształcenie i szkolenia

             

            • Studia na wydziale Wychowanie Fizyczne – Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie 

            • Studia na wydziale Filologii i Pedagogiki – Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie

            • Studia podyplomowe: Integracja Sensoryczna – Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie (Centrum Integracji Sensorycznej)

            Małgosia Wachowska

            Pedagog, Terapeutka SI, Oligofrenopedagog 

            Moja praca jest dla mnie nie tylko wykonywanym zawodem, ale przede wszystkim pasją, która wykonuje z pełnym zaangażowaniem. Dzięki wiedzy z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej ( studia magisterskie) oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, integracji sensorycznej i terapii ręki oraz oligofrenopedagogiki ( studia podyplomowe) każdego dnia staram się wspierać tych, którzy najbardziej tego potrzebują. Natomiast dzięki doświadczeniu  zdobytemu w pracy jako nauczyciel świetlicy i nauczyciel współorganizujący kształcenie z łatwością nawiązuję relacje z dziećmi w różnym wieku.

            Wykształcenie i szkolenia

            Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza ( studia magisterskie)

            Studia podyplomowe:

            Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna,

            Integracja sensoryczna i terapii ręki,

            Oligofrenopedagogika 

            Anna Śmietana

            Jestem psychologiem z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracuję z osobami dorosłymi, jak również z dziećmi z trudnościami rozwojowymi, w tym m.in. zespołem Aspergera. Praca z drugim człowiekiem jest dla mnie odkrywcza i inspirująca. Obecnie jestem w trakcie całościowego, czteroletniego szkolenia w szkole psychoterapii, która przygotowuje do pracy w nurcie integracyjno-systemowym. Szkoła ta posiada akredytacje Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.

            W swojej pracy skupiam się na budowaniu relacji opartej na empatii, zaufaniu, poczuciu zrozumienia i bezpieczeństwa. Pogłębiam wiedzę o zagadnienia związane z różnymi podejściami wychowawczymi i terapeutycznymi. W pracy z osobami dorosłymi bliskie mi jest podejście systemowe, które zakłada, że każda osoba była i jest częścią danego systemu (na przykład: rodzinnego), który wpływał/-a na nią: na jej rozwój, stan psychiczny i emocjonalny. Łączę to z różnymi metodami pomocowymi.

            W pracy z dziećmi najczęściej stosuję terapię w formie zabawy (dzieci młodsze) oraz podejście systemowe, czyli praca z dzieckiem i jego opiekunem/-mi. Pracując z dziećmi wprowadzam również elementy muzykoterapii, która od dawna jest mi bliska.

            W wolnym czasie jeżdżę na rowerze, chodzę po górach i gram na skrzypcach.  

            Prywatnie jestem mamą i czerpię z tego wiele satysfakcji i radości. Macierzyństwo uczy mnie również  uważności i bycia obecną w danej chwili.

             

            Katarzyna Kułakowska

            Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Swoją przygodę w pracy z dziećmi zaczęłam piętnaście lat temu. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas różnorodnych praktyk  na terenie ośrodków i poradni specjalistycznych, a także podczas codziennej pracy w przedszkolu oraz ogólnodostępnej szkole podstawowej. Moja praca jest moją pasją i z zaangażowaniem realizuję kolejne wyzwania. Wyznaję zasadę, że dzieci uczą się przez zabawę, dlatego w terapii logopedycznej nie może jej zabraknąć. Podczas spotkań wykazuję się dużą kreatywnością oraz buduję przestrzeń pełną dobrego humoru i pozytywnej energii. Wzajemne zaufanie oraz dobra relacja jest dla mnie kluczowa w procesie terapeutycznym. Podchodzę holistycznie do każdego pacjenta, aby jak najlepiej wesprzeć go w procesie terapeutycznym. Realizuję kompleksowo swoje działania współpracując z innymi specjalistami oraz rodzicami swoich pacjentów. Za cel terapii stawiam sobie poprawę jakości funkcjonowania moich pacjentów w codziennym życiu, pomagam im przełamywać trudności komunikacyjne i budować pozytywny obraz siebie.            Do każdego pacjenta podchodzę  w sposób indywidualny a proces terapeutyczny dostosowuję do jego potrzeb oraz możliwości, zawsze dobieram odpowiednią metodę pracy do dziecka. Wierzę, że moje działania poprawiają jakość życia moich pacjentów.

            Wykształcenie:

            • Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie: Studia podyplomowe: Logopedia
            • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie Studia magisterskie: Wczesnoszkolna Edukacja Zintegrowana
            • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie Studia licencjackie: Wczesnoszkolna Edukacja Zintegrowana z Pedagogika Przedszkolną i Logopedią

            Kursy i szkolenia:

            • Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9 – 99 ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg Anity Kittel
            • Małe dziecko z zaburzeniami integracji sensomotorycznej. Elementarne zasady obserwacji i terapii
            • Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne. Poziom I
            • Terapia ręki I stopnia
            • Budowanie relacji przygotowujące małe dziecko do funkcjonowania w grupie społecznej
            • Diagnoza i terapia jąkania – ujęcie praktyczne i interdyscyplinarne
            • Diagnoza i terapia osób z uszkodzonym narządem słuchu
            • Zaburzenia mowy u dzieci – profilaktyka i terapia logopedyczna
            • Pionizacja języka a pozycja wertykalno – horyzontalna
            • Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka
            • Zaburzenia mowy u dzieci – profilaktyka i terapia logopedyczna
            • Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne
            • Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
            • Zabawy stymulujące rozwój dziecka

             

            Renata Białas

            Jestem pedagogiem specjalnym oraz terapeutą i diagnostą Integracji Sensorycznej.  Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywam pracując w szkole, w klasach integracyjnych.

             Empatia, wrażliwość, autentyczność w pracy z dziećmi są dla mnie kluczowe do nawiązania pozytywnej relacji i pokonywania trudności z którymi mierzy się dziecko.

            Prywatnie jestem mamą, lubię tańczyć i eksperymentować w kuchni.

            Wykształcenie:

            Studia magisterskie- APS im. Marii Grzegorzewskiej – Pedagogika specjalna

            Studia podyplomowe- Edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera.

            Studia podyplomowe –  Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie (Wyższa Szkoła Edukacji w Sporcie) – Integracja Sensoryczna

             

            Joanna Zduńczyk

            Pracuję jako logopeda od 10 lat. Doświadczenie zdobywałam w trakcie praktyk, stażu oraz pracy w szkole, przedszkolu integracyjnym/ ogólnodostępnym, poradniach i centrach terapii. Możliwość uczestniczenia w rozwoju dziecka nieustannie jest dla mnie fascynującą przygodą. W pracy z dzieckiem zwracam uwagę na nawiązanie więzi terapeutycznej, stwarzanie atmosfery bezpieczeństwa, współpracy oraz możliwości osiągnięcia sukcesu. Cenię sobie współpracę z innymi specjalistami, aby móc całościowo spojrzeć na dziecko i jego potrzeby oraz indywidualnie dostosować plan terapii. Prowadzone usprawnianie językowe i komunikacyjne pozwalające dzieciom/ młodzieży na swobodne komunikowanie się to najlepsza motywacja do ciągłego doskonalenia swojego warsztatu pracy.

            Wykształcenie i szkolenia

             

            • terapia ręki

            • kurs kwalifikacyjny z oligofrenopedagogiki

            • kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej

            • Picture Exchange Communication System

            • terapia miofunkcjonalna wg Anity Kittel

            • diagnoza Karty Oceny Logopedycznej Dziecka

            Karina Piotrowska

            Pedagog, logopeda, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, terapeuta ręki

            Ukończyłam studia magisterskie na Uczelni Korczaka w Warszawie, a następnie kontynuowałam swoją edukację na studiach podyplomowych, poszerzając kwalifikacje w obszarze logopedii, pedagogiki specjalnej oraz terapii pedagogicznej.

            Na co dzień pracuję z dziećmi i młodzieżą, wspierając ich w rozwoju mowy, komunikacji, funkcji poznawczych, społeczno-emocjonalnych oraz sprawności ruchowej.

            Doświadczenie zawodowe zdobywałam w przedszkolach i szkołach podstawowych, gdzie pracowałam z dziećmi i młodzieżą o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych i rozwojowych. Posiadam pełne przygotowanie do prowadzenia zajęć z logorytmiki, co pozwala mi wzbogacać terapię o elementy muzyki i rytmiki – szczególnie wspierające rozwój językowy, ruchowy i emocjonalny dziecka.

            Stale poszerzam swoją wiedzę, aktywnie uczestnicząc w kursach i szkoleniach z zakresu logopedii oraz pedagogiki specjalnej. W swojej pracy stawiam na indywidualne podejście, empatię i budowanie relacji opartej na zaufaniu. Zależy mi na tym, aby każde dziecko czuło się bezpieczne, było zrozumiane i miało przestrzeń do harmonijnego rozwoju.

            Wykształcenie i szkolenia

            • Uczelnia Korczaka – studia magisterskie: pedagogika, edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, profil praktyczny.
            • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego – studia podyplomowe: logopedia ogólna i kliniczna.
            • Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu – studia podyplomowe: diagnoza, terapia pedagogiczna i rewalidacja indywidualna.

            Gryf

            Moje umiejętności:

            80% szaleństwa

            98% zaangażowania

            40% lenistwa

            100% miłości

            Dokumenty i szkolenia

            Ukończone szkolenia:

            • Dyplom sztukmistrza
            • Dyplom malucha ukończenia psiego-przedszkola
            • Kurs dogoterapii

             Posiadane dokumenty:

            • Książeczka zdrowia
            • Paszport UE-RP
            • Centralne Stowarzyszenie Hodowców Psów Rasowych „Dogs of the world”- Rodowód